środa, 19 marca 2014

Treningi internetowe - z kim warto ćwiczyć



Mel B nie trzeba przedstawiać. Jestem fanką jej osoby, bo bardzo odpowiada mi taki pogodny temperament. Każdy ma inny gust do trenerów. Ja lubię tych sumiennych z poczuciem humoru i dystansem do siebie. Nie przepadam, gdy ktoś przedstawia się jako mistrza. Chcę widzieć, że osoba z którą ćwiczę też jest człowiekiem i podczas ćwiczeń czuje to samo zmęczenie co ja.

Ten trening na brzuch mogę polecić z czystym sumieniem. Ćwiczenia są bardzo ciekawe z wersjami dla początkujących. Jedyne czego mi brakuje to bardziej szczegółowy opis. Dodałabym też więcej wskazówek. Nie zmienia to faktu, że jestem na tak :).

To samo mogę powiedzieć o innych treningach Mel B. Przejrzałam kilka - technika super, ale trochę mało opisów i wskazówek. Dodam jeszcze, że dzięki takim propozycjom, osoba niezaawansowana zgubi parę centymetrów, ale wielkich rezultatów, jeśli chodzi o rzeźbienie ciała bym się nie spodziewała, bo powtórzeń w serii nie ma wiele, a i obciążenia brak. Odsyłam na siłownię ;). Oczywiście 10 min wypadałoby powtórzyć chociaż 5 razy podczas jednej sesji treningowej. 




Kilka słów o Tiffany Rothe i jej słynnych tiffoczkach. Ten trening jest popularny w sieci, ze względu na jego rzekome działanie na "boczki". Trochę mnie to bawi, bo idąc tym tokiem myślenia, każda dziewczyna, która wygina się w dyskotece powinna mieć perfekcyjną talię. Nie skreślam tych ćwiczeń, bo są fajne i dla kogoś kto lubi pokręcić biodrami mogą być całkiem sporą przyjemnością. Zaproponowałbym je osobom początkującym na rozruch ;). Na boczki aeroby! 

Skąd, w takim razie, biorą się zakwasy po treningu z Tiffany? Są to niewątpliwie ruchy, których na co dzień nie wykonujemy. Tak samo jak na co dzień nie biegamy i po jednym razie mamy zakwasy, abo na co dzień nie myjemy okien i rano budzimy się z bólem mięśniowym :). 



Te dwa filmiki połączyłabym bym w jedno: 
Tiffany jako rozgrzewka 
Mel B jako ćwiczenia właściwe na brzuch

 Poprzednie recenzje, czyli co myślę o:
Natalia Gacka, Rebecca Louise <klik>
 Zuzka <klik>

50 komentarzy:

  1. a co sadzisz o cwiczeniach Ewy Chodakowskiej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest temat na oddzielny wpis ;)

      Usuń
    2. o to ja jestem tego wpisu bardzo ciekawa;-)

      Usuń
  2. Jak myślisz, czy ćwiczenia Mel B. na pośladki z obciążeniami na kostkach to dobry pomysł? I wiem, że to pytanie brzmi dziwnie, ale wolę się upewnić, niż zrobić krzywdę stawom.
    Sheryl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem aż tak zaznajomiona ze wszystkimi treningami, żeby odpowiedzieć jednoznacznie. Obciążniki (jeśli już nie jesteś początkująca) nie powinny zaszkodzić :)

      Usuń
    2. Uwielbiam jej trening na tyłek, głównie dlatego że potrafi wprawić w niezłe palenie pośladków:D (jak u Ciebie Agatko na ABT;)) Brzuch tez jest ok, ale jak dla mnie troszkę za krótko, dlatego zawsze wybieram kilka 10 minutówek łącząc je i mieszając, co daje fajne i ciekawe godzinne treningi. Melb faktycznie jest świetną prowadzącą, treningi prowadzi na luzie a jej poczucie humoru fajnie motywuje i dodaje energii:D Po dłuzszej przerwie bez ćwiczeń chyba zacznę właśnie z nią:) Pozdrawiam, Marta.Tuuu

      Usuń
    3. a odpowiadając na pytanie, przy treningu na pośladki zakładam na kostki takie opaski chyba po pół kilo, które dali mi ostatnio w rossmanie za 1 gr do zakupów i sprawdzają sie super, pupa pali że aż miło;) Marta.Tu

      Usuń
  3. Mel B bardzo lubię, chociaż jestem jednak zwolenniczka żelastwa na siłowni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest dla tych, którzy wolą ćwiczyć w domu. Ja również jestem entuzjastką siłowni chociaż spędzam tam o wiele mniej czasu niż bym chciała :)

      Usuń
  4. zobacz i napisz o blogilates! proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem :) Blogilates czeka w kolejce razem z Ewą ;)

      Usuń
    2. A mogłabyś napisać co sądzisz o tych ćwiczeniach: http://www.youtube.com/playlist?list=PLPM1gFu8L9M50XkOs6mweETxSN0pxKuuw ?

      Usuń
  5. A znasz kanał blogilates? Co o niej sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Czy mogłabyś doradzić z jakim trenerem, którego treningi są dostępne w sieci można wykonać skuteczny trening siłowy? Do tej pory ćwiczyłam z Chodakowską i Mel B, ale ciało poza delikatnym wysmukleniem nie zmieniło się. Jestem szczupłą osobą, chciałabym nabrać trochę kształtów, szczególnie zależy mi na pośladkach. Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam! :) L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam :( A może po etapie Ewy i Mel B czas wybrać się na siłownię? Ja bym tak właśnie postąpiła :)

      Usuń
  7. Jest jakaś osoba, z którą poleciłabyś ćwiczenia na zgubienie kilogramów? Wiadomo, do tego dieta, oczywista sprawa, ale chodzi mi właśnie o utratę tkanki tłuszczowej a nie rzeźbienie ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny wymieniają fitnessblender. Polecam gorąco. Treningów jest bardzo dużo - również tych intensywniejszych na spalania.

      Usuń
  8. Uwielbiam obie te trenerki. Są mega pozytywnymi osobami, aż chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię Mel B głównie za jej styl prowadzenia i teksty, ale biorąc udział w 30 dniowym wyzwaniu przy 4 treningu miałam już ich dosyć i znałam je na pamięć ;) Dziś lubię co jakiś czas z nią poćwiczyć ale brakuje u niej tłumaczenia co robimy i jak, osoba początkująca może robić milion błędów przy 10 minutowym treningu... Po dłuższej przerwie ćwiczę teraz z Natalią którą ostatnio polecałaś i powiem Ci że wycisk daje porządny :D Bardzo ją polubiłam, jest konkretna i wiem co mam robić. dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc chociaż w ten sposób :D To prawda - opisów jest bardzo mało. Ale z dwojga złego wolę dobry pokaz i brak opisów niż zły pokaz i dobry opis ;)

      Usuń
    2. Również ćwiczę z Natalią od Twojego wpisu o niej. Ćwiczenia ekstra, bardzo sympatyczna dziewczyna. Wcześniej ćwiczyłam właśnie z Mel do znuudzenia, także czekam z niecierpliwością na kolejne porównanie treningów, bardzo są pomocne. Dziękuję Ci :)

      Usuń
  10. Ja w sumie zaczynałam od Mel B. + Tiffany no i Ewy Chodakowskiej. Mel B. jest jak dla mnie mistrzem motywacji :) Teraz przerzuciłam się na trening siłowy i bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki przeglad byl mi potrzebny:)
    zapraszam na blog z inspiracjami modowymi i gotowymi zestawami(ostatnio stroje na czas przedwiosenny) i poradami dietetyczno-kosmetycznymi+przepisy(np. na faszerowana cukinię):http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwiczyłam z obiema. I od każdej mam swój ulubiony filmik. Mel B na pośladki i boczki Tiffany :) Pamiętam te zakwasy na boczkach po pierwszej sesji <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Tiffany właśnie robię czasem na rozgrzewkę:)

    Mel B też czasem można wpleść,ale raczej jako coś dodatkowego lub na ''ochłodzenie'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam podobnych ćwiczeń do tych od Tiffany podczas rozgrzewki :)

      Usuń
  14. Ja ćwiczę z Mel B. i Ewką :) Ale ostatnio coraz częściej przyglądam się Natalii i chyba zacznę z nią ćwiczyć dla urozmaicenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez podbijam pytanie ktore treningi/ która trenerka/trener wg Ciebie maja najskuteczniejsze cwiczenia? :) ja cwicze z mel b poniewaz jest rozbrajająco zabawna i cwiczenia połaczone (rozgrzewka + ramiona+ nogi+ posladki+ abs+ rozciaganie) w piekna godzine cwiczen daja mi odpowiedni wycisk :) ale mimo ze ja uwielbiam jako osobe, zaczyna mi sie to nudzic jesli cwicze to samo 3/4 razy w tygodniu i zauwazylam ze coraz zadziej cwicze i srednio mi sie to podoba.. dlatego fajnei jakbys polecila najskuteczniejszy trening w sieci :) bo jesli chodzi o silownie to nigdy nie moge sie tam odnalezc, zawsze mam wrazenie ze sa tam tylko ludzie ktorzy wchodza i od razu wiedza co robic, a ja krece sie bez celu i zanim zrobie jedno cwiczenie, zanim porozgladam sie za kolejnym i te kolejne wykonam to spedzam tam godziny! a nie czuje sie nawet zmeczona przez dlugie przerwy miedzy cwiczeniami.. najdluzej i tak jestem na bieżni, bo tu nei ma wiekszej filozofii... trafilam do Ciebie niedawno takze jeszcze nie wiem czy pisalas cos o treningach na silowni, dlatego jeszcze o nic nie pytam ;) pozdrawiam i fajnie ze tu trafilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z siłownią jak z wszystkim innym trzeba się oswoić ;) na to potrzeba trochę czasu i nie powinnaś tak łatwo się zniechęcać. Ja też kiedyś byłam zagubiona w tych wszystkich ćwiczeniach i błądziłam trochę po omacku ;) Trudno mi polecić najskuteczniejszy, bo na każdego podziała inny trening, każdy ma inny poziom zaawansowania. Fitnessblender oferuje bardzo dużo fajnych treningów. Musisz próbować :D

      Usuń
  16. Ja polecam kanał na youtube - fitnessblender . Ogromny wybór treningów..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam i jedną i drugą! :) Dziś właśnie jestem po treningu z Tiffany - boxer baby, boczki i pośladki (30min) + 500 skoków na skakance, seria pompek i rozciąganie. Jej treningi są trochę inne niż treningi innych trenerek - bardziej taneczne, wykonywane są inne ruchy, dlatego często można mieć po nich zakwasy. No i uśmiech Tiffany... <3 Z Mel B ćwiczę równie często. Narazie ciągle zależy mi na zgubieniu balastu, więc ich ćwiczenia naprawdę mi się podobają. Oczywiście dokładam aeroby, HIITy, inne pilatesy i hula-hopy. Zobaczymy jak to będzie :) No i polecam fitness blender - dla każdego się coś tam znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Mel B za jej siłę i power, ale też za to że jest dziewczyną z krwi i kości - jeżeli sama nie ma siły mówi o tym. Dobiera ciekawe ćwiczenia i motywuje, poza tym lubię oglądać z trenerem kilka osób, które pokazują inne wersje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co sądzisz o tym treningu? Robię trzy serie z minutową przerwą między nimi.
    http://www.youtube.com/watch?v=mGvzVjuY8SY

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Mel B :D Praktycznie w każdym moim treningu jest :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Również chciałam prosić o Twoją opinię na temat blogilates. Ćwiczę z Mel B codziennie brzuch. Uważasz że ma to sens? czy jednak lepiej ćwiczyć kilka razy w tygodniu ale tak jak mówisz 5 razy 10 min? Bardzo proszę o radę. Dodam że biegam ok.3 - 4 razy w tygodniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy pojawi sie post o Ewce Chodakowskiej? :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz jestem na etapie wyzwania Mel B i boczki z Tiffany, ćwiczenia fajne na brzuch i pośladki. Troszkę za mało mi cardio.

    OdpowiedzUsuń
  24. A jeśli chodzi o Zuzke, to ona twierdzi ze jeden jej trening dziennie wystarczy i nie noża dwóch robić, a trwają ok 25 kin, czy podzielasz jej zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Trening pośladków z Mel B. jest moim ulubionym ;) niby takie 10 minut, ale naprawdę widzę efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agata, a znasz Insanity? Co sądzisz o treningach z Shaun'em T.?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :) mam pytanie :) zna Pani może jakiś sposób na pompę po treningową,doświdczam jej na udach utrzymuje się od kilku godzin do 2-3 dni :) a jeśli ćwiczę dzień po dniu,1-2 razy w tygodniu reset to jest cały czas:) jak zaniknie to nogi są ładne a jak się utzymuje to napuchnięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to czekam na wpis o Blogilates, ostatnio ćwiczę z Cassey i jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  29. slyszalam same dobre opienie na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o, już pamiętam, co mi przeszkadzało w Mel B. Lektorka polska.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawi mnie co sądzisz o treningach z Jackiem Bilczyńskim - na brzuch w DDTNV , Cassey Ho , Fitness Blender ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uważam, że trening z Mel B jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń