środa, 23 kwietnia 2014

10-minutowy trening na uda i pośladki



W niedzielę udało mi się nagrać ten dziesięciominutowy trening (dzięki siostrzyczko za pomoc:)) i postanowiłam się z Wami podzielić. Mam nadzieję, że niektórym przypadnie do gustu. 

Co mogę powiedzieć o tym zestawie ćwiczeń?

Wykonuję go praktycznie na każdych moich zajęciach ukierunkowanych na dolne partie ciała. Jeśli nie w takiej samej formie to z drobnymi urozmaiceniami (na szczęście jeszcze nikt nie narzekał na nudę ;)). Zawsze powtarzam, że proste, podstawowe ćwiczenia są najefektywniejsze i cały czas się tego trzymam. Można do nich dodawać modyfikacje, łączyć je w sekwencje, stosować obciążenie, ale zawsze pozostaną bazą do każdego treningu ud i pośladków!

Cel ćwiczeń:

Ujędrnienie
Redukcja wagi (jeśli są wykonywane w odpowiednim tempie)
Wzmacnianie mięśni
Subtelne modelowanie

                       

Miłego oglądani i mam nadzieję ćwiczenia :)

51 komentarzy:

  1. Kolejny udany film treningowy - super ! Bardzo pasują mi Twoje filmiki - krótki ale jaki treściwy trening :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam dziś nowego zestawu na uda i posladki :) Będzie jak znalazł, spróbuję w piątek, już czuję, że będzie ciężko, ale dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też szukałam czegoś nowego - dobrze jest od czasu do czasu zmienić zestaw :)

      Usuń
  3. Najlepsze:) Chociaż do wykroków i zakroków próbuję się jeszcze przekonać to już idzie całkiem dobrze:D

    Myślałaś o dodatkowej pracy w radiu?:) Twój głos ma to coś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem z obserwacji, że wykroki to jedno z najtrudniejszych ćwiczeń. Mało kto robi je poprawnie i ciężko to nawet skorygować, dlatego i na zajęciach i na filmie wybieram zakroki :D

      Usuń
  4. trening ktory zostal przedstawiony jest juz gotowy czy ile nalezy wykonac powtorzen, serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość 3-4 razy tak jak jest napisane na końcu filmu ;)

      Usuń
  5. super Agata! Twoje brzuchy za każdym razem dają mi popalić i czuję, że ten trening też będzie idealny :) Wszystkie najlepsze ćwiczenia połączone w całość. Na to czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boli mnie od samego patrzenia. Chętnie bym się sprawdziła, ale moje kolana po każdej próbie zaprzyjaźnienia się z wykrokami, czy przysiadami odmawiają posłuszeństwa, więc już się z tym pogodziłam i katuję pupę w pozycjach "leżących" i podpartych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie siedzisz z założonymi rękoma i nie biadolisz tylko szukasz :) <3

      Usuń
  7. aż chce się ćwiczyć!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dziekuje Ci za ten filmik! po 4 minutach juz zdychalam! (-slaba kondycja - zaczynam po kilku tygodniach znowu od zera)Ale nie poddaje sie,walcze! :) Twoje propozycje cwiczen bede wykonywac codziennie. Jeszcze raz dziekuje i czekam na wiecej. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest zbyt szybko to możesz zwolnić oczywiście do swojego tempa :) Cieszę się, że korzystasz ale może lepiej co rugi dzień robić trening na górne partie ciała ;)

      Usuń
  9. Świetne ćwiczenia!! Nie jedno z nich wykorzystuję u siebie :) tylko dokładam jeszcze obciążenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoich treningach też preferuje wersje z obciążeniami :)

      Usuń
  10. a może coś na dolne partie brzucha, ponieważ talie mam dość szczupłą (60cm) ale od pewnego czasu odkłada mi sie tam nieco tłuszczyku i zabawnie to wygląda z profilu takie wybrzuszenie tylko że na dole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tłuszczyk to spalanie/trening aerobowy, bo niestety nie da się spalić tłuszczu miejscowo :)

      Usuń
  11. Genialne! Właśnie czegoś takiego potrzebowałam. Proszę dorzuć jeszcze trening na brzuch ;)

    http://antynonszalancjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim YT znajdziesz wda takie przykładowe treningi :)

      Usuń
  12. Zawsze po bieganiu robię twój trening na brzuch, myślę że ćwiczenia na nogi też trafią do mojego planu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że moje brzuchy się przydają kilku osobom - jak miło :D

      Usuń
  13. Zrobiłam 1 powtórzenie jako dodatek po Skalpelu Ewy Ch. i po prostu z ciekawości :) Super! Najbardziej podobają mi się wznosy nóg na koniec w pozycji pompki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nienawidzę tych ćwiczeń w podporach - są dla mnie bardzo ciężkie dlatego cisną je na okrągło ;)

      Usuń
  14. Jak zwykle świetny trening!

    OdpowiedzUsuń
  15. 10 minut to idealna długość, zawsze mogę tyle czasu wyłuskać w ciągu dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny trening na dolne partie, prosty, krótki i konkretny, daje popalić :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać Twoje filmiki! :) Żałuję, że nie mogę wziąć udziału w Twoich zajęciach

    OdpowiedzUsuń
  18. boskiee , nogi mnie masakrycznie bolą ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie! Uda i pośladki to najgorsza partia mojego ciała, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny filmik!! fajnie cię usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre połączenie, właśnie szukałam czegoś takiego, bo na brzuch i boczki już znalazłam :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tu się spodziewam gifów, a tu taka niespodzianka i filmik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a może zrobisz wpis o treningu ze sztangą?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej
    Marzę o płaskim brzuchu, niestety mój jest bardzo wypukły. Chciałabym ćwiczyć, ale zastanawiam się, czy w ogóle jest sens, skoro nie mogę spalać tłuszczu np. biegając, ponieważ mam szybką przemianę materii i ogólnie szczupłą budowę i boję się schudnąć, a nie chciałabym też prowadzić żadnej określonej diety (spożywam dużo węglowodanów). Czy nie zmieniając nic w diecie i nie wykonując ćwiczeń na spalanie, a tylko i wyłącznie typu np. mel b jestem w stanie wyrzeźbić ładny brzuch? Jest w ogóle sens zaczynać? Mam kiepską motywację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki problem, ja poradziłam sobie z nim 6 weidera. Jak to Ci nie pasuje, myślę, że ćwiczenia na brzuch typu mell b abs pomogą! ;)

      Usuń
  25. Bardzo fajne ćwiczenia. Chciałabym Cię jednak prosić o kilka ćwiczeń na dolne partie mięśni brzucha.

    I jakiego programu używasz do obrabiania zdjęć i filmów?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki jest tytuł tej piosenki w tle :)?z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana jesteś instruktorem i każesz ludziom robić przy przysiadach wydech schodząc w dół ??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ćwiczeniach bez obciążenia nie ma znaczenia w której fazie znajduje się wdech a w której wydech. Inaczej wygląda to z obciążeniem. Wydech robię w dole, bo to pozwala mi maksymalnie spiąć mm brzucha w przysiadzie.

      Usuń
    2. Pierwsze słyszę! Co za różnica czy z obciążeniem czy bez. Nie zgadzam się zupełnie, ale to Twój blog. Przysiad to przysiad czy ćwiczysz na sali fitness, na siłowni czy uprawiasz jogę to zasady są te same.

      Btw. Jeśli nawet upierałabyś się przy swoim to czy nie lepiej jest ludzi od samego początku uczyć poprawnie oddychać? Aby od początku mieli dobre nawyki?

      No cóż, życzę powodzenia.

      Usuń
  28. W każdym ćwiczeniu z obciążeniem własnego można oddychać na rożne sposoby i wcale nie jest tak, że któryś z nich jest poprawny. jestem otwarta na taką wiedzę i nie zacietrzewiam się w jednej teorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężar własnego ciała to też jest przecież ciężar. Według Ciebie robiąc spięcia brzucha można robić wydech schodząc w dół tak samo jak i przy pompkach?!
      Prawidłowe oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń jest niezbędnym warunkiem ich bezpiecznego stosowania.
      Oddychanie to nic innego jak doprowadzanie tlenu do mięśni oraz wydalanie z nich dwutlenku węgla. Optymalizacja tego procesu wpływa na lepszą pracę mięśni oraz na mniejsze zmęczenie w czasie i po wysiłku.
      Podstaw się nie zmienia. Jednak też jestem otwarta zatem proszę o link do badań lub artykułu, który mówi o Twojej teorii. Może się czegoś nowego dowiem?

      Usuń
  29. Dziękuje pięknie za instruktażowy filmik. Bardzo lubię wyszukiwać nowe osoby, które też mają niezbędną wiedzę i doświadczenie (choćby na sobie) by efektywnie ćwiczyć i korzystnie zmieniać swą sylwetkę. A muszę powiedzieć, że mam problem ze zmianą wyglądy dolnych partii ciała, więc z chęcią poćwiczę z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, teraz już nie ma wymówek ! A ja jeszcze fajne ćwiczenia na uda znalazłam na http://ibeauty.pl/cwiczenia-uda-szybko-je-odchudzic/ , jakby komuś było mało to może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń