niedziela, 13 kwietnia 2014

Ćwiczenia górnych partii mięśniowych - propozycje ćwiczeń z hantlami (w warunkach domowych)


Dzisiaj same gify z propozycjami ćwiczeń do treningu siłowego w warunkach domowych zakładając, że mamy do dyspozycji jedynie regulowane hantle. Jutro ułożę z nich jakiś sensowny trening. Ćwiczenia pewnie są większości znane chociażby "z widzenia". Niestety nie widać na nich całej sylwetki, bo brakło miejsca w pokoju (tylko tutaj miałam trochę światła). Może i nawet lepiej, bo będę miała więcej zrozumienia dla kogoś, kto dysponuje małą powierzchnią do ćwiczeń ;). Odsyłam również do bardzo pomocnej strony <klik>.

 Klatka piersiowa




Plecy




Triceps



Biceps


Barki



Pewnie dla niektórych wygląda to odrobinę groźnie, ale na dowód, że nie staniesz się kulturystką poniższe zdjęcie. Jędrne i smukłe  ramiona (oraz wiele innych korzyści) jakby nie patrzeć :)


57 komentarzy:

  1. o! dobrze. czekam na więcej, plecy opornie mi idą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne , połowe tych ćwiczeń robię , a będą jeszcze z hantlami ale np na uda czy pupę , czy brzuch ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dolne partie mięśniowe tak, na brzuch nie ;)

      Usuń
  3. Wygladasz bosko pod kazdym wzgledem!!!! nic tylko cwiczyc z Toba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ćwiczę na siłownie z różnym obciążeniem - do domu polecam regulowane 20 kg. Nie sugeruje się obciążeniami z gifów - celowo nie zmieniałam obciążeń, żeby wyrobić się w jedno popołudnie z produkcja gifów ;)

      Usuń
    2. Chodziło mi o te konkretne, co na gifach ;)

      Usuń
  5. Co za plecy i ramiona -super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sylweta ;)
    Zapraszam do obserwowania zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje plecy to chyba na tapetę ustawię:D A podany przez Ciebie atlas jest najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko bardzo lubię twojego bloga.Jestes naprawde fachowa i niezwykle motywująca a zarazem taka pogodna...:) a powiedz czy cwiczenia siłowe można zastąpić zajęciami power pump?Cwicze tam z róznym obciążeniem do 20 kg.Jakoś boję się ze nie odnajdę się na siłowni...dziekuję ze dzielisz sie za nami swoją wiedzą.Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W treningu siłowym bazuje się na dużo mniejszej liczbie powtórzeń niż na pumpach, ale wbrew opinii, że takie wielokrotne powtórzenia spalają mięśnie, muszę przyznać, że jestem przykładem, że zajęcie ze sztangą potrafią fajnie rzeźbić sylwetkę :)

      Usuń
    2. Dziękuje Agatko za odpowiedz:)Nie ukrywam że pierwsze zajęcia dały mi porządny wycisk...trzy dni nie ruszałam rękami;)ale bardzo mi sie podobało.pozdrawiam Ola

      Usuń
  9. W piątek zaczęłam "bawić się" hantlami, więc Twoje ćwiczenia idealnie wpasują się w moją walkę o zgrabne ramiona na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje ćwiczenia, poproszę więcej!;)
    healthyhappychoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące plecy! Ciesze się że w ostatnim czasie poruszasz kwestie treningu siłowego. Dziękuje za propozycje ćwiczeń na górne partie. Owszem jest jeszcze forum sfd ladis, gdzie jest propozycja treningu dla początkujących, ale wole Twoją w formie gifów :) Oczywiście czekam jeszcze na nogi i pośladki. Agato powiedz mi jeszcze co z brzuchem, czy do treningu siłowego wystarczą ćwiczenia które często pokazujesz, czy jednak istnieją jakieś ćwiczenia na brzuch z obciążeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia bez dodatkowego obciążenie są wg mnie wystarczająco efektywne. Wystarczy dobrać odpowiednio trudne. Sfd polecam ale mam nadzieję, że ktoś kto nie ma odwagi tam szukać znajdzie na początek (poki się nie wkręci) coś dla siebie na moim blogu :)

      Usuń
  12. Fajne ćwiczenia! Wiele kobiet unika ćwiczeń na te partie, więc dobrze, że je pokazujesz :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ważą Twoje hantle? I jakie polecasz na początek?
    Pozdrawiam! Cudowne plecy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim wpisie pisałam o nich :) i właśnie takie polecam na początek

      Usuń
    2. Hmm no tak ale nie jest tam podana żadna konkretna waga, rozumiem że trzeba ją indywidualnie dopasować. Mój Mężczyzna ma w domu takie hantle (ja mam małe 2 kg) ale pewnie nie da mi ich rozkręcić bo codziennie nimi ćwiczy ;) a jego 18 kg nie podniosę za chiny jedną ręką ;)

      Usuń
  14. A propos stroju z ostatniego posta , z jakiej firmy te czarno różowe adidasy? Maja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agata, możesz napisać coś o tym, dlaczego robisz wyciskanie na klatkę na podłodze i czym to się różni od ławeczki, gdzie łokcie schodzą niżej? Spotkałam się z taką i taką wersją, sama robię Twoją, bo się boję o barki. Co o tym uważasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia siłowe powinno się wykonywać w całym zakresie ruchu (jestem taka mądra bo mam męża instruktora kulturystyki - zajawkowicza ;)) czyli lepiej jest ściągać niżej łokcie - ja niestety w domu nie mam nic co by posłużyło za ławkę, więc robię bez i to nie jest błąd, ale zawsze lepiej jest robić "po bożemu"

      Usuń
    2. Też słyszałam że lepiej gdy łokcie ściąga się niżej,dlatego ja robię na piłce. Może nie jest tak dobra jak ławeczka ale dodatkowo stabilizuje korpus co również wpływa na efektywność:)

      Usuń
    3. I nie działa to źle na barki? Kurde, chyba się nie przemogę, bo hantlami czuję dyskomfort jak schodzę nisko łokciami. Sztangą jest lepiej.

      Usuń
    4. Agata, piłkę widziałam u Ciebie kiedyś, próbowałaś na niej wyciskać? :) Setterka dobrze pisze :D

      Gosia jak mnie na samym początku uczył mój narzeczony mówił, żeby ściągać nisko, aby czuć jakby rozciągnięcie klatki.

      Usuń
    5. Tak, tak zaczynałam robić, bo tak zaleca się w większości filmików. Tylko u mnie problem jest taki, że mam od 10 lat zapalenie prawego barku a drugi jest mocno wrażliwy i mi często coś przeskakiwało albo wręcz bolało, więc robię wyżej. Nie wiem czy jedno z drugim jest powiązane czy nie, dlatego pytam czy ktoś wie ;)

      Usuń
  16. super ! mohe hantle juz w drodze :) Byloby super jakbys ulozyla dla nas ten plan treningowy :) Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na dolne partie mięśniowe! Nie mam hantli w domu, ale chodzę na siłownię i obecnie nie mam pomysłu na trening :( Myślę, że wykorzystam to co pokazałaś :)

    + pytanie z innej beczki. Czy liczysz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, BTW? Pilnujesz tego? Podoba mi się Twoje podejście do diety, dlatego pytam. Sama zaczęłam liczyć i mam wrażenie, że popadam w błędne koło. Patrzę w dziennika i martwię się, że jest tego za mało a tego za dużo :( I jeszcze jedno - ile jeszcze posiłków w ciągu dnia? 3 + przekąski? I co właściwie znaczy przekąska? Bo rożnie to jest traktowane ;D

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych ćwiczeń poukładam na blogu kilka treningów więc będziesz mogła wypróbować :)

      Nie pilnuję BTW ani godzin posiłków. Staram się jeść kiedy jestem głodna. Wyjątki to posiłki przed i po treningu. Mój organizm doskonale podpowiada mi kiedy mam czego za mało. Słabo się regeneruję - mało białka, mało energii - mało węglowodamów w diecie itd :)

      Usuń
    2. To czekam na treningi! :)

      Dziękuję za odpowiedź! Tak jak napisałam, lubię Twoje podejście do odżywiania. Muszę sobie wypracować ten luz, który Ty posiadasz.
      Przed i po treningu powinno się jeść węgle i białko? Dobrze pamiętam?
      U mnie z tłuszczami chyba jest kiepsko, bo zawsze zjem za dużo, chociaż wydaje mi się, że nie. Kilka orzechów, minimalna ilość do smażenie, awokado, trochę pestek i jajka - tyle w ciągu dnia. A zawsze jest za dużo :(

      Usuń
    3. Przed treningiem przede wszystkim węgle do nich białko, po głównie białko a do nich węgle, ale się nie mądruję bo nie jestem dietetykiem :)

      Usuń
    4. To co piszesz ma sens, więc mądruj się dalej :D

      A co myślisz o tym treningu?
      http://www.workoutbodyattack.blogspot.com/2013/06/fbw-full-body-workout.html

      Usuń
  18. fajne, wyglądające na proste i niezbyt skomplikowanie ćwiczenia. będę musiała wypróbować. w ogóle to jest świetny pomysł z tymi gifami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ostatnim gifie: co za plecy! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  20. tak właśnie ćwiczę z moimi hantlami :) bardzo ładnie i prosto przedstawiłaś te ćwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam już hantle to można ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. klata, biceps, barki od tego są ciężarki ;)
    mam pytanie odnośnie ćwiczeń na klatkę piersiową: jak często ją ćwiczysz i czy na siłowni coś jeszcze robisz na klatkę?
    pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie przypominam sobie nic więcej :) Nie ćwiczę systematycznie na siłowni, ale od wakacji to się zmieni :)

      Usuń
  23. jej świetnie wyglądasz. :) będę musiała się w końcu też ruszyć, bo lato się zbliża i trzeba będzie jakoś wyglądać ;D :) zazdroszczę takich plecków. :) co powiesz na wspólną obserwację? ja już :) pozdrawiam ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszcze takiej kondycji, chyle czolo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za inspirację i motywację! ile robisz serii z jaką ilością powtórzeń i z jakim obciążeniem? czekam na ćwiczenia na dolne partie:)) pozdrawiam gorąco. edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie w kolejnym wpisie i dolne partie również :)

      Usuń
  26. Super propozycje ;) na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  27. agatka jak zwykle profesjonalnie :) super kochana te akurat wykonuje :) ostatnio zamontowany drążek, ale mecze na nim brzuch (bo póki co nie dam rady się podciągnąć) zaczełam też od ćwiczenia "opuszczania". gdyby kiedyś Ci zabrakło pomysłów na posty to ja podsuwam pomysł;)))))) za który będę bardzooo bardzooo wdzięczna;) a mianowicie ćwiczenia z taśmą oporową na nogi i pupę. Oczywiście w necie można znaleźć, ale Ty zawsze opiszesz technikę i na co zwrócić uwagę...;* uwielbiam Twojego bloga wiem, wiem już to mówiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam hantli, mogą być butelki 1,5 l ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Plecy sie robi inaczej :) tak możesz trenować barki.

    OdpowiedzUsuń
  30. czy ten plan treningowy mozna z powodzeniem realizowac tez na silowni?

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ćwiczeni i widzę, że są sensowne :) Może się skusze na Twój zestaw

    OdpowiedzUsuń
  32. moim zdaniem bez problemu można zamienić hantle na butelki z wodą :D

    OdpowiedzUsuń