niedziela, 6 kwietnia 2014

Domowe ćwiczenia na mięśnie brzucha


Nagrałam dzisiaj swoje domowe "brzuszki".  Postanowiłam się nim podzielić. Choć nie jest to film instruktażowy to mam nadzieje, że znajdziecie w nim jakieś inspiracje do swoich treningów. Ćwiczenia niewiele się zmieniły od poprzedniego nagrania, ale szczerze mówiąc to nie kombinuję z nowymi, bo te przynoszą oczekiwane przeze mnie  efekty.

Wygląd mojego brzucha odbiega nieco od oczekiwanego, ale jest to kwestia tylko i wyłącznie diety, której nie pilnuję zbyt rygorystycznie. Ten zabieg jest kontrolowany i planuję w maju i czerwcu pozbyć się odrobiny tłuszczyku, redukując część niepotrzebnych węglowodanów ze swojej diety. Póki co liczę na mały progres w moim umięśnieniu i spożywanie powyżej zapotrzebowania jest wskazane. Aż sama się sobie dziwię, że nie panikuję z powodu zrostu wagi ;).


                    


Dajcie znać czy się podobało (mam nadzieję, bo się narobiłam ;))



62 komentarze:

  1. Masz bardzo ładny głos :D i fantastyczny brzuch- też bym taki miała, gdybbym potrafiła sobie odmówić żarcia :P a tak sobie tkwię w takim śmiesznym kole: jem co chcę- sporo ćwiczę- przynajmniej przez to jedzenie nie tyję. :P I sobie tak tkwię w tym punkcie "zero", no ale na własne życzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piekny brzuch i piekne wlosy, wszystkie Twoje zdjecia i posty sa megainspirujace, ale najbardziej zazdroszcze Ci tego, jak jestes rozciagnieta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę żadnego tłuszczyku:) brzuch pierwsza klasa! W ogóle całokształt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny filmik!
    A czyj jest remix, który leci w tle?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było Cię w końcu usłyszeć :) Masz idealny głos do takich nagrań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super miły głos! bardzo fajny filmik, fajnie obrobiony i świetne wskazówki + humor ;) włączę do swojego treningu :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz tak miły głos, że aż przyjemnie mi będzie się z Tobą ćwiczyć, jutro ćwiczymy razem! :) filmik super, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny filmik, chętnie bym zobaczyła tez takie ćwiczenia na inne partie ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O słychać Cię:D Podoba mi się nagranie,głos i całokształt Twojej osoby:D

    Poproszę częściej takie filmiki,miło się ogląda,a jeszcze milej będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie ty masz tam tłuszczyk? Ja nic nie widzę;d A ćwiczenia kiedyś na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Powinnaś nagrywać więcej filmików, świetnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam do prośby :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, świetne !!!

      Usuń
    3. I ja też! :)

      Pozytywka

      Usuń
  12. zawsze podpatruje Twoje propozycje cwiczena na miesnie brzucha:)

    blog z inspiracjami modowymi, gotowymi zestawami(ostatnio minimalistyczne, dla wielbicielek boho) i poradami dietetyczno-kosmetycznymi, przepisami(np pasta z makrela i awokado) : http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej, więcej, więcej !
    Brzuszek już wygląda imponująco ;)

    healthyhappychoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bosko marze o takim brzuszku

    OdpowiedzUsuń
  15. popieram :) super głos :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo pozytywny głos, chętnie wysłuchałam i obejrzałam Twój filmik:) dzięki Tobie urozmaicę trochę swoje treningi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. czy te ćwiczonka nie ''zabudują'' mi talii? :) chcę tylko podkreślić lekko mięśnie

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny brzuszek!!! zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie :) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/04/uwaga-konkurs-do-zgarniecia-torba-nike.html

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny instruktaż, ćwiczę podobnie brzuch od wielu lat, ale tutaj dopiero zauważyłam, że jedno z ćwiczeń wykonywałam dotychczas nieprawidłowo (zbyt agresywnie unosząc biodra). Głos świetny, a ciało no cóż godne podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamiast zwrócić uwagę jakie ćwiczenia wykonujesz, patrzyłam jak pracują Twoje nogi podczas ćwiczeń. Dla mnie masz idealne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super było Cię usłyszeć! :) czułam się, jakbym była na zajęciach prowadzonych przez Ciebie w klubie fitness ;) ja bardzo rzadko ćwiczę typowe brzuszki (i ich warianty) na brzuch, ale mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam!!! Super zestaw dokładam po treningu z JM :)))) na dobitkę!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Poćwiczyłam sobie razem z Tobą :)
    Masz cudowny głos, jak spikerka radiowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poćwiczyłam i nie powiem bo daje w kość! Mam nadzieję, że wraz z dietą osiągne przynajmniej taki brzuch jak TY! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że instruktorka- zmiana ćwiczeń zgrana z frazami muzycznymi;)
    Filmik w porządku:) ale zrób lepsze zdjęcia brzucha, bo się nie mogłam tego tłuszczu doszukać, o którym pisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz idealny brzuch i z tego co zauważyłam na filmiku nie masz tak naprawdę żadnego tłuszczyku do zrzucenia ;) bardzo podoba mi się również Twój głos i sposób w jaki tłumaczysz ćwiczenia, powinnaś częściej nagrywać tego typu filmiki. Mój trening brzucha wygląda co prawda inaczej, ale dodałam Twoje ćwiczenia do moich dzisiejszych. Bardzo dobrze się ćwiczyło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelka :)) więcej takich filmików poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny filmik proszę o kolejny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cześć. mam pytanie, ile mniej więcej trwa lekkie uwidocznienie mięsni brzucha ćwiczeniami? brzuch mam płaski, ale jeszcze bezmięśniowy i chciałabym się dowiedzieć czu po miesiącu będzie coś tam widać..?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, a czy mogłabyś wstawić jakieś ćwiczenia z hantlami, które tak bardzo polecasz do rzeźbienia ciała? :)
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  31. super głos! :) I bardzo fajny przekaz. Juz wiem co dziś będę cwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. filmik super! mam nadzieję, że będą się częściej pojawiały :) jak już kilka osób pisało, masz świetny głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wykonujesz te wznosy bioder, ja zawsze po 10 z braku sił podrzucam biodra, jesteś moim technicznym ideałem :) Marta.Tu

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobrze się z Tobą ćwiczy, chociaż Twój film nie jest filmem instruktażowym :) Chociaż będę szczera i wyznam, że zrobiłam tylko część proponowanych przez Ciebie ćwiczeń i tylko jedną serię.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyste szaleństwo. Myślałam, że jestem szczupła. Myliłam się.

    OdpowiedzUsuń
  36. super! docienamy to, "ze sie narobilas"! ;) na pewno wykorzytsam te cwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo sympatyczny głos, tak jak ktoś już napisał- radiowy :) Zawsze mam problem z tymi ćwiczeniami, ciężko mi porządnie oderwać łopatki od podłoża, dlatego też często kończy się to "szarpaniem" ich z ziemi... Myślisz, że to kwestia czasu i wzmocnienia mięśni i że w końcu łopatki łatwiej będą wędrować do góry? I jeszcze jedna kwestia... Miałaś może doświadczenie na swoich zajęciach z osobami ze skoliozą? Myślisz, że są dla takich osób przeciwwskazania do jakiś konkretnych ćwiczeń? Mam to cholerstwo, ale dodam, że oprócz tego, że niezbyt atrakcyjnie to wygląda, tak jakby jedna część pleców była grubsza, nie dokucza mi ból pleców i problemy z kręgosłupem... Ale się rozpisałam! Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog :) zapraszam również do mnie :)
    http://kosmetykabyhonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piszę tu po raz pierwszy, mimo że obserwuję od bardzo, bardzo dawna. Twój blog jest perfekcyjny, zarówno wpisy, jak i zdjęcia, gify i filmiki, a ty jesteś niesamowicie inspirującą osobą! A po tym filmiku... aż chciałabym pobiec na twoje zajęcia! Ten głos aaaa! Szkoda, szkoda, że to tak daleko! Pozdrawiają KATO! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam bardzo ważne pytanie prosze odbierz maila :)
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twój blog!
    Mam pytanie mogłabyś polecić jakis balsam na cellulit? wiem dieta_treningi ale można sobie pomóc :)
    Może zrobiłabyś osoby wpis ?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak Ty niesamowicie motywujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Super filmik! :) Najlepszy ostatni komentarz :D Masz bardzo ładny głos.

    Pozytywka

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedne z moich ulubionych ćwiczeń na brzuch! :) Tylko mój jeszcze tak dobrze nie wygląda, bo wszystkie mięśnie przykryte mam tłuszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiem,że to nie filmik w stylu 'ćwicz ze mną" ale myślę że wiele dziewczyn właśnie tak zrobi,więc moja uwaga jest taka, że bardzo pomocne jest odliczanie 4-3 ostatnich powtórzeń żeby ktoś kto z Tobą ćwiczy i zerka na monitor mógł że tak powiem przygotować sie do zmiany ćwiczenia :) Zamotałam ale myślę,że wiesz o co mi chodzi.
    Ja właśnie powoli wzmacniam swoje mięśnie brzucha,ale robiąc takie ćwiczenia największy problem mam z bólem mięśni w okolicach karku,masz na to jakieś rady?

    P.S. Jak już kilka osób pisało,masz bardzo przyjemny dla ucha głos, taki dość niski jak na drobną blondynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny artykuł.
    Bardzo lubię ćwiczyć w domu. nikt mi wtedy nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj:) ćwiczę od miesiąca z Twoimi ćwiczeniami:) są naprawdę bardzo dobre i widzę już efekty. Mam tylko pytanie czy to normalne że w połowie ćwiczen bardzo bolą (pieką) mnie górne partie mięśni.. ? czy jest to normalny objaw czy robię coś nieprawidłowo?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. A masz jakieś sprawdzone na spalanie tkanki tłuszczowej?

    OdpowiedzUsuń
  49. Proponuje tutaj coś świetnego na brzuch, mianowicie Crunch: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/crunch-kilka-minut-dla-plaskiego-brzucha nie jest trudno(przynajmniej dla mnie :p), a efekty wprost magiczne przy regularnym wykonywaniu.Zresztą na brzuch musicie przetestować wszystko i zobaczyć co na was działa najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń