sobota, 17 maja 2014

Eu4ya 2014. Spotkamy się w Poznaniu?

konwencja fitness

Pewnie część z Was wie o tej wielkiej konwencji fitness, ale może przekonam kogoś dodatkowego do uczestnictwa. Eu4ya to impreza dla instruktorów poszukujących inspiracji do prowadzenia zajęć, ale również dla pasjonatów aktywności fizycznej, czyli dla Was :). Zachęcam bardzo serdecznie do wzięcia udziału, bo w programie jest ponad 100 godzin zajęć i warsztatów. Dziesiątki najlepszych prezenterów polskich i zagranicznych na 6 halach, między którymi przemieszczasz się według własnych preferencji. Najnowsze trendy w fitnessie i niesamowita energia.

W ramach odpoczynku mam oczywiście zamiar zajrzeć na fit-expo, żeby zorientować się co nowego zaoferują producenci sprzętu i odzieży sportowe (oczywiście).

Wszystkie informacje można znaleźć na stronie euforya.pl.

Mam nadzieję, że spotkam tam wiele z Was i będziemy mogły w końcu razem poćwiczyć :)


Czuję, że jestem winna małe wyjaśnienia ze względu na moją absencję. Praca. Dużo pracy.
Od przyszłego tygodnia wszystko wraca do normy, więc znowu widzimy się częściej i częściej będę Was nękać treningami i wszystkim dookoła :)






23 komentarze:

  1. Chciałabym, ale do polski przyjeżdżam dopiero 29.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dwa lata temu... mam mieszane odczucia co do tej imprezy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Koniecznie napisz co Ci nie pasowało. Jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Do Poznania chętnie bym się wybrała, ale na RODEO - zawody crossfitowe ;) wyobrazam sobie jaki tam będzie wysoki poziom testosteronu i mnóstwo wspaniałych facetow w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będzie mnie na konwencji, ale będę na targach Fit-Expo, więc mam nadzieję, że tam Cie spotkam :) mam się nie krępować i jakby co po prostu podejść? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :) Ja zwykle mam posępną minę - niech Cię nie zraża ;)

      Usuń
  5. No ja raczej nie zawitam, ale brzmi interesująco dla osób w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym być na wszystkich nadchodzących eventach,ale nie wiem jak będzie z transportem. Może jakoś chociaż na jeden uda mi się zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie dam rady w tym roku, może w przyszłym?... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze mam tak daleko : (

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie te ceny to bym się pojawiła, bo mieszkam przy samych targach :P może za rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozdaję wejściówki na targi Fit-Expo, mam jeszcze dużo więc zapraszam do mnie: http://www.pipilotka.pl/rozdanie-wejsciowki-na-fit-expo-w-poznaniu/. Agatko, przepraszam za spam, ale nie chcę, żeby wejściówki się zmarnowały.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Lepiej żeby się nie zmarnowały :)

      Usuń
  10. Jaka szkoda, że muszę się uczyć w przyszły weekend, bo chętnie bym pojechała na tę konwencję i poćwiczyła razem z Tobą. A może przypadkiem wybierasz się do Warszawy na Reebok Women's Fitness Camp? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie coś w Poznaniu! Będę! A poza tym to jak się nazywa czcionka, której użyłaś do grafiki? Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Czcionka to moon flower bold

      Usuń
  12. Wybieram się na targi, ale konwencje raczej sobie odpuszczę. Chociaż jeszcze nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze szkoda, poznan moje miasto... niestety bede dopiero w lipcu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś te świetne niebieskie spodenki z adidasa?? Jaka ich cena?? :)
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Co na to aby zrobić wpis o skakaniu na skakance? czytałam ostatnio że to dobry trening na nogi. co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń