niedziela, 4 maja 2014

Kosmetyczne zapasy/nowości z Rossmanna i Natury


Grzechem byłoby nie zrobić zapasów na drogeryjnych promocjach. Mimo, że jakoś szczególnie niczego nie potrzebowałam, a właściwie obyłabym się bez kolejnych kosmetyków to jestem bardzo zadowolona. Podkładów starczy mi pewnie do końca wakacji ;). Posłuchałam urodowych blogerek Aliny i Maxineczki, żeby nie błądzić w ciemno i oto są moje nowe mazidła.


1. Affinitone w kolorze light sand beige używałam całą zimę i póki co kolor jest dla niemalże idealny
2. Korektor również Affinitone - kolor pasuje, ale z kryciem raczej słabo
3. Rimmel Wake Me Up - całkiem ładnie rozświetla



Z tego cienia w kremie Maybelline Collor Tattoo jestem najbardziej zadowolona. Nadaje się również do podkreślania brwi. 


Cienie Wibo - słabo napigmentowane, ale właśnie o to to mi chodziło, a szczególnie kolor w prawym górnym rogu ;) 



Byłam bardzo ciekawa tego eyelinera w żelu. Przyznaję, że jest rewelacyjny i mogę już wyrzucić wszystkie inne jakie posiadam. Dołączonego pędzelka jeszcze nie używałam, ale podobno jest całkiem niezły. 


Kilka kosmetyków z Drogerii Natura. Kredkę do brwi Essence kupiłam już drugi raz, więc chyba się sprawdza, a pozostałe będę dopiero testować. 


Na koniec ślicznie wyglądająca (tylko na zdjęciu) pomadka Essence. Raczej nie będę jej często używać. Wysuszyła moje usta na wiór.

Jestem ciekawa czy miałyście z tymi kosmetykami do czynienia i czy macie podobne spostrzeżenia do mnie. Dziękuję blogerkom urodowym, że tak ułatwiają mi życie podsuwając fajne kosmetyki. Ustrzegłam się dzięki temu przed niepotrzebnym wydaniem pieniędzy na buble :)


46 komentarzy:

  1. Mam jeden z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten podkład z rimmela, a eyeliner bardzo mnie kusi i chyba się w końcu zdecyduję, bo jeszcze nie słyszałam złej opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda ten eyeliner i rozświetlacz do oka (?) w kredce z natury.
    A szminka wysuszyła usta nie tylko Tobie - mam z tej serii cielistą i nadaje się tylko do blokowania balkonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że znalazła zastosowanie ;)

      Usuń
  4. Kolejny dowód na to, że najwyższy czas odwiedzić drogerię!

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak swoją drogą to piękne wyszłaś na tym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel do brwi CATRICE mój ulubiony, nie wyobrażam sobie bez niego makijażu. Super formuła, można próbować z kilkoma warstwami :) Bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jedyne co teraz z kosmetyków potrzeba to krem typu BB:) Ciekawe czy maja jaką promocję na niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam wczoraj w Rossmanie i żadnych promocji niestety na BB nie było ;) ja tam w ogóle niczego nie używam poza kremem do twarzy hehe :D

      Usuń
    2. W tamtym tygodniu była promocja na BB z Eveline bodajże. Może jeszcze jest? ;)

      Usuń
    3. Też bym chciała używać tylko BB ;)

      Usuń
  8. Używam obecnie podkładu Affinimat - to chyba odpowiednik Twojego Affinitone tylko w wersji do cery tłustej i mieszanej. Jest delikatny, nie obciąża cery, a dobrze rozprowadzony wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Maybelline Collor Tattoo :)
    co prawda stosuję jedynie na powieki (na moich brwiach wypada karykaturalnie;) ale uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kiedy trwa ta promocja w Rossmannie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podkłady i pudry już nie ma. Na oczy też się skończyła. Od jutra jest -49% na pomadki i lakiery do paznokci.

      Usuń
  11. Fajne te promocje, ja zawinęłam świetny tusz z Mayballine za połowę ceny.
    Nic nie używałam z Twojej listy, bo rzadko eksperymentuje z kosmetykami ;) A szminka wygląda świetnie, aż dziwne, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam całą masę tuszy do rzęs i zwykle dostaje je w prezencie ;) Z tej szminki niestety chyba nic nie będzie :(

      Usuń
  12. Patrzyłam na Affinitone, ostatecznie nie wzięłam stwierdzając, że mam swoje flagowe podkłady - cięższy i lżejszy - ale chyba w końcu kupię. Moja mama ten podkład i wygląda u niej przepięknie :) kredkę do brwi z Essence mam i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uzupełniłam zapasy, lecz postawiła na sprawdzone osobiście opcje, dorzuciłam jedynie krem bb z nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz kolor tego cienia z Maybelline? Patrzyłam na nie, albo jakoś żaden mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Permanent taupe. Rzeczywiście te kolory nie wyglądają jakoś rewelacyjnie, ale przynajmniej ten który mam mogę polecić :)

      Usuń
  15. Używałam tylko Affinitone i kredki Essence. Właściwie co drugą rzecz chętnie bym wypróbowała, szczególnie tego rozświetlacza. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nabyłam ten eyeliner i trwałość w skali od 1 do 5 zdecydowanie 10, ale co do pędzelka to albo ja jestem jakaś upośledzona manualnie, albo wszyscy kłamią. ;P Ale to nic, korektor jest diablo wydajny, więc zachowuję spokój. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie korzystałam z pędzelka bo mam do tego celu jeden sprawdzony - kiedyś się okaże :)

      Usuń
  17. Rimmel Wake me up! Kupiłam i jestem baardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem że może nie na temat, ale te zdjęcia są cudowne ! ;)
    Jakim aparatem robisz zdjęcia ?
    http://truefriendsjw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje usta są bardzo suche, dlatego niezależnie od tego jakiej pomadki używam zawsze najpierw nakładam na usta krem Nivea lub wazelinę, a jesli szminka wyjątkowo wysusza usta to na nią jeszcze odrobinę wazeliny lub błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem - wiecznie suche usta niezależnie od pory roku i czasem nawet najlepsze balsamy i kremy nie pomagają ;)

      Usuń
    2. Na suche usta polecam Balsam do Ust Ziaji. U mnie się super sprawdził.

      Usuń
  20. Ja mam te cienie i osobiście średnio jestem z nich zadowolona. A co do reszty to chyba nie miałam.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Mam do Ciebie pytanie, Agato. Ćwiczę dość intensywnie od dłuższego czasu, moje ciało ujędrniło się, jest szczuplejsze. Jednak zauwazyłam, że moje pośladki zaczęły być nierówne, mam na myśli, to, że jeden jest wyżej i jest mniejszy od drugiego. Nie wiem czy to wina nierównego obciążenia ciała, czy ćwiczeń, ale jest to widoczne gołym okiem. Martwi mnie to, bo nie mam pojęcia co robię źle, czy może mam skrzywione biodra? Czy spotkałaś się kiedyś z takim przypadkiem? Co robić, żeby to naprawić?

    Z góry dzięki za odpowiedź, sorry, jeśli pytanie wydaje się głupie.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam natomiast prawą nogę znacznie okazalszą. Możesz dodać dodatkową serię w ćwiczeniach na ten "mniejszy pośladek"

      Usuń
  22. widzę że podkład affinitone ma napisane "new" a ja też kupiłam w promocji i moje opakowanie ma czarny korek i jest bez napisu "new" wiesz moze czym sie rozni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba są dwa różne podkłady. Czasem są nawet wymieszane w szafach. Nie wiem czym się różni ten czarny.

      Usuń
  23. Eyeliner z wibo Ci polecam, na promocji kosztował mnie tylko 3 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym który kupiłam pewnie się prędko nie rozstanę ;)

      Usuń
  24. Agata, pięknie Ci w lokach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Żelowy eyeliner Maybelline- od kiedy spróbowałam, nie używam innych. Wibo poszedł w odstawkę mimo korzystnej ceny. Polecam do eyelinera skośny pędzelek z Sephory- szybko i pięknie można kreskę "machnąć" tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mamy podobny gust jeśli chodzi o kosmetyki :) uwielbiam Affinitone!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie Ci w takiej fryzurze. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Eyeliner żelowy z Maybelline to cudowny wynalezek, jest najlepszy na świecie. Wake me up również kupiłam na przecenie :) Ale niestety nie było mojego koloru z collor tattoo - szukałam takiego bardzo jasnego, coś jakby beżu i niestety drogeria nie miała go na stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Maybelline ma świetne kosmetyki, czasem gdy jest w Rossmanie jakaś promocja zdarza mi się wziąć nawet pożyczkę i się obkupić na zapach. Najbardziej lubię chyba lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń