środa, 21 maja 2014

Sposób na oporne mięśnie brzucha - wzmocnij treningi przed latem!


Jeśli te ćwiczenia na Ciebie nie podziałają to ja się poddaję ;), a tak na poważnie to są stuprocentowo efektywne. Kto je robi ten wie. W moich treningach funkcjonują tak naprawdę od niedawna i przyznaję, że mało które ćwiczenia na macie potrafią tak mocno dać popalić. Przy okazji są miłą alternatywą dla niekończącego się leżenia podczas typowych brzuchów. Mowa oczywiście o wersji wykonanej poprawnie, czyli:

  • kolana przyciągnięte jak najbliżej do brzucha
  • wyraźnie zaakcentowany wznos bioder, dolny odcinek pleców zawinięty w literę C. Podnoszenie samych ud nic nie da!
  • bez bujania, bez zamachu, bez oszukiwania/ jeśli jest za łatwo to znaczy, że jest źle i trzeba przyjrzeć się technice
  • wydech kiedy kolana są w górze

jak szybko wyrzeźbić mięśnie brzucha?


4-6 serii
12-16 powtórzeń


Wersja z podparciem pleców. Zdecydowanie preferuję robić je w siłowni (miękko pod plecami), ale te przyrządy, które można znaleźć w parkach i na placach zabaw, również spełnią swoje zadanie. Warto jednak włożyć coś pod plecy, bo dla mnie był to już poważny ból, a nie jestem marudą...

Mam zamiar kontynuować te ćwiczenia i zobaczymy jaki efekt będzie na wakacje. Już się boję tej kraty na brzuchu ;). Do tego zdrowa dieta i treningi aerobowe czyli 3 kroki do płaskiego brzucha.



Jak Wasze postępy? Widać już fit ciałko? :)


28 komentarzy:

  1. Wychodzę do ogrodu! Koniec z ćwiczeniami w domu! Twoje propozycje są genialne, zaraz je wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądam już 5min ćwiczenia bo chcę się przyjrzeć butom :D

    przez Ciebie zamiast się uczyć farmakologii szukam siłowni na świeżym powietrzu (nie to, żebym miała karnet na Pure, skądże...)

    buźka :) i wracaj częściej, brakuje Twoich postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne cwiczenia na dolne partie brzucha, sama robie 1 wersje... choc teraz ze wzgledu na bark mam przerwe i robie w lezeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd te śliczne spodenki i jaka ich cena?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołącze je do swojego treningu:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak,słyszałam że są mega skuteczne. Teraz jak dorwę jakiś drążek lub trzeba koniecznie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *trzepak zamiast trzeba tam miało być:D

      Usuń
    2. Trzepak- najlepsza zabawa pod słońcem! A w tym wypadku też trening :-) .

      Usuń
  7. wznosy nóg w podporze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno - ależ Ci zazdroszczę: energii, motywacji i ruchów!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie lubiłam tych ćwiczeń, ale to znaczy że są skuteczne. Bo nie lubię tych co sprawiają mi trudność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze brzucha,a pokaz cos co mozna w domu wykonac;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zdecydowanie masz co pokazywać, gratuluję brzuszka :) i też ostatnio na placu zabaw odkryłam bajery do ćwiczeń. Nie mam dzieci, więc raczej nie chodzę w takie miejsca, dlatego byłam w mega szoku - oczywiście pozytywnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mój brzuch działa tylko pilates... Przez 2-3 dni cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze Ćwiczenie na Brzuch:

    W basenie, z deską, w płetwach, na plecach, nogi do delfina, pali po 50m :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam już o tym ćwiczeniu, że jest mega skuteczne. a wygląda tak niewinne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze lepsze efekty są przy wznosie wyprostowanych nóg, aczkolwiek wykonanie znacznie trudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne ćwiczenia :) dorzucę w jakieś luźniejsze treningowo dni, bo ostatnio mam kilka naprawdę skutecznych :)
    co do ciałka - właśnie nie wiem czy idę w dobrym kierunku, Mąż stwierdził, że już nie chce żebym była bardziej umięśniona, ale to przecież nie moja wina - ćwiczyć trzeba - triathlon już w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu wykonuję te ćwiczenia i muszę powiedzieć, że wznosy nóg w zwisie na drążku nie należą do łatwych. Ale jeszcze trochę i polubimy się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cwiczenie mega !! ja kupilam sobie drazek do podciagania, ale na razie 1 raz mi sie udaje;p. wiec cwicze wlasnie na tym brzuch. w końcu ruszyły się dolne partie;). robię też skęcając nogi na mięśnie skośne. zauważyłam też poprawę dolnego odc grzbietu. własnie a tak w ogóle jakieś dodatkowe ćwiczenia na tą partię z obciązeniem? no to brzuch się ruszył a ja dzis zaliczyłam upadek na rowerze. zdarty bark,kolano, zbity łokieć i nadgarstek ;(((((((( także na razie sobie pomarzę o ćwiczeniach... załamka ...........!

    OdpowiedzUsuń
  19. drążek mam i to ćwiczenie w zwisie mogę śmiało wykonywać w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie cierpię z tego powodu, że nie mam dostępu do tych urządzeń. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli mogę coś dodać od siebie, to największe zaangażowanie mięśni brzucha jest od momentu, gdy uda z ciałem tworzą kont prosty, aż do uniesienie ich do klatki piersiowej.
    W początkowym etapie całą pracę przejmują biodra i siłą rozpędu zdejmują z brzucha część pracy.
    Proponuję opuszczać nogi jedynie do konta prostego i ponownie je unosić do góry.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie na takich urządzeniach ćwiczyć, ale właśnie nie każdy ma dostęp do nich

    OdpowiedzUsuń