piątek, 20 czerwca 2014

Trening full body bez sprzętu

Bardzo lubię takie treningi, podczas których nie dość, że ćwiczy prawie każdy mięsień, to jeszcze wykonywane w odpowiednim tempie można podciągnąć pod aeroby, czyli spalanie tkanki tłuszczowej. Za moment zaczną się wyjazdy weekendowe i dłuższe, więc taka alternatywa dla ćwiczeń na sali fitness czy siłowni stanie się bardziej przydatna niż dotychczas. Na urlop zabiorę ze sobą najbardziej kompaktowy sprzęt świata, czyli gumy do ćwiczeń, ale o tym innym razem (sama się dziwię, że jeszcze nie było o nich na blogu).

Niektóre ćwiczenia są w miarę proste, inne nadal stają się dla mnie wyzwaniem po kilkunastu powtórzeniach. Dokładnie takie proporcje, żeby zmęczyć odpowiednio siebie i mięśnie. Jednocześnie nie wykończy mnie tak jak HIIT, więc na urlopie nie ma wymówek ;). Tempo wykonywania dość szybkie, ale z zachowanie dobrej techniki.

trening bez sprzętu



                       

    Na filmiku pokazane są wszystkie ćwiczenia + od drugiej minuty stretching :)

28 komentarzy:

  1. Ciekawe ćwiczenia! :)
    Na pewno wypróbuję.

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje,przydadzą się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Super blog. Muszę przyjrzeć się mu bliżej :) Poza tym pięknie wyglądasz, strasznie zazdroszczę Ci takiego ciała!
    No, ale żeby tak wyglądać trzeba się napracować. Stąd też moje pytanie, bo widzę, że się na tym znasz. Znalazłam coś takiego: http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-odchudzajace/schudnij-nawet-25kg/
    Oczywiście, nie wierzę w to, że mogłabym schudnąć 25 kg (tyle nawet bym nie chciała). Sądzisz jednak, że te ćwiczenia są rozsądne i warto je robić (tylko pierwszą część)? Jeśli tak to jak często? Waham się między nimi, a siłownią. Nie mam dużej nadwagi, najbardziej doskwiera mi oponka, chciałabym zlikwidować przede wszystkim boczki.
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)

      A co do linku to ja nic z tego nie rozumiem... Same zdjęcia, które przedstawiają pozy a nie ćwiczenia.... Nie ma cudownych programów. Liczy się praca i systematyczność, czysta dieta :)

      Usuń
    2. W komentarzach administrator opisał te ćwiczenia. Brzuszki, skłony, skakanka i bieg tak w skrócie. Łącznie trwa to 2 godziny. Wiem, że nie ma cudownych programów :) Dlatego zastanawiam się, czy w ogóle warto się tym sugerować, czy lepiej wybrać siłownię?

      Usuń
    3. Jeżeli autor sugeruje, że brzuszki i skłony to ćwiczenia odchudzające to trzymałabym się od niego z daleka ;) zdecydowanie siłownia :)

      Usuń
  4. Super, ze nakrecilas filmik! Teraz wiem jak to dobrze zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania do dla mojej siostry :)

      Usuń
  5. Hej :) Bardzo lubię twój blog, jest naprawdę super :)
    Mam pytanie, czy uważasz że te buty, które masz na zdjęciach z tych ćwiczeń są dobre i wygodne ? mają dobrą amortyzację? bo potrzebuje jakiś butów do ćwiczeń i zastanawiałam się czy nie wybrać tych ;) Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć ze 100% pewnością, że są wygodne i nie czuć ich w ogóle na stopie. Są całe z materiału, bardzo przewiewne z jednej strony to plus, ale nie wiem jak z ich trwałością, bo aktualnie ćwiczę na zajęciach i siłowni w innych butach (w których jestem zakochana :))

      Usuń
  6. Pięknie to pokazałaś ! 4 i 5 nie lubię ćwiczenia -pewnie dlatego że mam ręce słabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 3 i 4 przede wszystkim zaangażowane jest centrum, czyli brzuch i plecy, więc to one są prawdopodobnie słabsze. Wykonywanie ćwiczeń np. brzuszków słabo się przekłada na taką ogólną sprawność :)

      Usuń
  7. Często je wykonuję wplecione w inne zestawy, ale nadal tak jak wyżej Sylwia, ręce są słabe, trzeba ćwiczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, uwielbiam Twoje grafiki z ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dużo radości i przygotowywania ich dla Was :)

      Usuń
  9. nie trzeba miec silowni by cwiczyc!! super ze to powiedzialas... czesto slysze wymowki typu... ale nie mam silowni itd :))) wiec wszyscy ktorzy tam mowia... brac sie do roboty :D ja jednak pozostaje przy ciezarach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. co sądzisz o Focus T25?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zbyt dobrze. Widziałam zaledwie intro :)

      Usuń
  11. Wow, ależ jesteś świetnie rozciągnięta. Filmik pierwsza klasa, profeska, możesz spokojnie kręcić swoje programy do dywanówek :-)
    I strasznie podoba mi się Twoja bluzka (ta niebieska) - to jakaś nowa kolekcja Adidasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja wiosna-lato, więc lada dzień będą poprzeceniane ;)

      Usuń
  12. Ciekawe ćwiczenia, ale ja niestety mam problem z utrzymaniem się na rękach. Nie mogę robić np. klasycznych pompek:( Często muszę kombinować, żeby wykonywać różne ćwiczenia utrzymując się na przedramionach. Mam torbiel w lewym nadgarstku i chociaż prawy daję radę to lewy całkowicie zawala sprawę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie ma ćwiczeń, których nie da się zastąpić :)

      Usuń
  13. Mam takie pytanie- nie boisz się, że polecisz z mięśni ' redukując się ' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja redukcja nie jest zbyt drastyczna i nie ma obawy, że nagle w przeciągu miesiąca spalę połowę swoich mięśni :) Odpowiednie posiłki przed i po treningu na pewno temu zapobiegną :)

      Usuń
  14. ważę 50 kg, mam 164 cm wzrostu- więc tak samo jak Ty :) schudłam niedawno jakieś 9-10 kg i ogólnie jestem zadowolona ze swojego wyglądu, poza jedną partią... tzw. bryczesy, mam z nimi problem. Ramiona, brzuch, pośladki są ok, ale w tamtym miejscu jest wciąż sporo tłuszczyku... ćwiczę siłowo 3 razy w tygodniu, pod okiem trenera i zapytałam go, co sądzi o tym, żebym zrzuciła jeszcze 2, max 3 kg, żeby się tego pozbyć, a on, że tylko sobie ' zwiotczę' mięśnie... i już sama nie wiem co robić, czytałam, że jeżeli ma się taką ' trudną partię' to trzeba się całkiem wychudzić, żeby faktycznie pozbyć się sadełka z tego miejsca.. mogłabyś mi coś poradzić? byłabym baaaardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, fajne ćwiczenia. Trenuję od ponad roku tylko z własną masą ciała. Jedyny sprzęt to drążek w futrynie.
    Efekty są świetne i zaoszczędziłem na karnecie na siłownię.

    OdpowiedzUsuń