wtorek, 1 lipca 2014

Ogórkowa lemoniada

Kilka dni temu trafiłam w internecie na podobny przepis i przepadłam. Niebo w gębie. Idealny smak na wakacje.




Do blendera wrzuciłam dodatkowo dwie tabletki stewii i jak widać na załączonym obrazku relaksuję się przy komputerze zbierając energię na wieczory trening :)



Jeszcze jedno dzisiejsze zdjęcie. Wyprzedaże ciągle kuszą letnimi kolekcjami, a tutaj słońca brak. Nie tracę nadziei i ciągle czekam na tropikalne upały. Za dwa tygodnie zaczyna się mój urlop, więc jest nadzieja :),
 Jak nie trudno zauważyć jest mnie mniej na blogu. Bardzo za to przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi ten tymczasowy zastój

31 komentarzy:

  1. Często ogórek dodaję do koktajli i smoothie jako wspomagacz w usuwaniu toksyn,a że jest mało wyczuwalny w smaku to ląduje i z warzywami jak i z owocami:)

    Jak Ty robisz takie piękne zdjęcia? Nawet fotka klapek wyszła Ci profesjonalnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka ujęć i gotowe ;) Ja ostatnio, rzadko piłam smoothie. Muszę to zmianić :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie przepisy:). Muszę sobie kupić takie silikonowe foremki:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Lemoniadę ogórkową lubię, ale te sandałko-japonki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda tylko że ogorek niszczy cała witamine C zawartą w cytrynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załamałam się :( Pozostaje mi rozkoszować się smakiem :)

      Usuń
  5. Czegoś takiego jeszcze nie próbowałam! :D Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wciąż nie mogę się przekonać do picia wody z ogórkiem ;)
    Klapki z 50style? Muszę jutro odwiedzić ten sklep :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na drugi dzień, że było o 20 zł tańsze ;) peszek!

      Usuń
  7. Fajny pomysł, choć akurat nie dla mnie, nie toleruje ogórków, ale na szczęście tylko ja mam takie odchyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogórkowa lemoniada będzie spróbowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sandałki :) A napój chętnie spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś nietypowego, ale może się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze wypróbować ten napój <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie piłam takiej lemoniady, ale trzeba wypróbować ;) będzie idealna na upał, tylko gdzie to słońce jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie w lodówce leży ogórek i chyba czeka go lemoniadowy los, bo za surowym do kanapek czy sałatek nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... Raz tylko dodałam ogórka do smoothie i się nieco zraziłam. Mimo to, spróbuję jeszcze raz, tym razem mam nadzieję smak będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też zamiast cukru używam słodzik

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę dobry pomysł z tym napojem :) muszę go wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie piłam, ale chyba spróbuję, tylko ogórka muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdradzisz model laptopa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung cośtam ;) Mam go już dość długo i pewnie już takie graty nie są dostępne ;)

      Usuń
  19. Zawsze mnie ciekawiły takie przepisy. Jakoś nie wyobrażam sobie ogórka w wersji lemoniadowej, tym bardziej na słodko ze stewią ;) Ale skoro to rzeczywiście takie dobre, to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten ogórek nie przekonuje, ale skoro mówicie, że średnio czuć... Postaram się przekonać i przy następnej wizycie w sklepie kupić składniki ;)

      Usuń
    2. Zawsze można użyć mniej ogórka ;)

      Usuń
  20. Słońce od wczoraj u mnie trochę się przebija więc jest szansa, że w końcu upały wrócą i będzie można skorzystać ze swoich promocyjnych łupów ;) A lemoniada na pewno zostanie przetestowana! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna góra od stroju z F&F, ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie niesamowicie orzeźwiający napój... Coś w sam raz na teraz! :D

    OdpowiedzUsuń