niedziela, 31 sierpnia 2014

Bye bye summer mix zdjęć

Dawno nie gościł tutaj żaden mix zdjęć, a że dzisiaj mamy ostatni dzień wakacji to chyba dobry moment na takie fotograficzne podsumowanie. Jak zwykle lato zleciało jak jeden dzień. Miałam jakiś tydzień urlopu, który częściowo spędziłam w Mielnie. Kilka dni zajęło mi również leniuchowanie nad pięknym jeziorem. Cudowny czas i piękna pogoda, która tego roku rozpieściła nas do granic. Czuję się naładowana energią i gotowa podbijać świat.

Zapraszam do oglądania :)



1. Dla jednej robienie makijażu to strata czasu, a dla innej przyjemność. Należę do grupy nr 2
2. Mój wakacyjny bronzero-rozświetlacz
3. Nadmorski pedicure 
4. Wakacyjne zapachy - wszystkie piękne i rozpieszczające zmysły


Idealny wakacyjny relaks. Uśmiecham się do siebie na samą myśl o tych chwilach


Weselny outfit, poniżej piękna suknia na nieziemskiej talii panny młodej



Czysta woda sprzyja kąpielom. Takiej nie ma nigdzie :)
Vito w siódmym niebie dzięki połączeniu aportowania i pływania


1. Zakupy z Ziaji. Krem fajny, żel i piling pachną jak płyn do mycia naczyń - koszmar
2. Zmęczone kąpielami psiaki
3. Tak kończy się każda próba wykonywania ćwiczeń w domu
4. Buty, które zabrałam na urlop


1. Szybki posiłek
2. <3
3. Czas wrócić do formy. Czuje ogromną motywację (jak nigdy)
4. Arbuz i borówki. Dlatego kochamy lato. Prawda? :)


Spodnie z nowej kolekcji adidas. Jestem w nich zakochana <3


1. Śniadanie
2,3. Moje ulubione miejsce na relaks. Czas płynie tam wolniej i każdego dnia budzę się młodsza ;)
4. Bez dwóch zdań - moje ulubione buty


I nadeszła jesień :) Wczorajsze zakupy, z serii "do wszystkiego". Zdecydowanie częściej kupuję ubrania do ćwiczeń i chyba trochę wyszłam z wprawy. 
Boyfriend jeans, kupiłam za niewielkie pieniądze jeszcze w wakacje, ale zaliczam je do jesiennych hitów, bo już stały się jednymi z moich ulubionych spodni "do latania".


Jak się macie po wakacjach? Czujecie przypływ energii jak ja, czy raczej jej spadek? Będziemy
motywować się wzajemnie przez najbliższe miesiące? :)

INSTAGRAM <KLIK>

45 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo pozytywnie! Jak przyjdą jesienne, szare dni i spadek motywacji to wiem, gdzie zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ciało... jest niesamowitą motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz na pierwszym zdjęciu ! Gdybyś nie napisała to byłabym pewna, że spędziłaś urlop w tropikach! Świetne są te basicowe koszulki Sinsay, też bym takie przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholernie Motywujesz... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż oczu! myślałam, że to ktoś Ci robił ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zdradzisz własnie jaki to cień do oczu użyłaś w tym makijazu? tzn ten 'złotawy'... pięknie Ci pasuje

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Też byłam w Mielnie. Właściwie niedaleko tego miasta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuje sie gotowa na studencki obóz, gotowa do przeprowadzki, niegotowa na studia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie typu boyfriend bardzo mi się podobają, ale niestety nie na moją figurę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można zapytać, jakim aparatem robiłaś te zdjęcia? Świetne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie jest taka piękna czysta woda? :) miło się ogląda takie zdjęcia, aż buzia się uśmiecha, choć deszcz za oknem

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywny wpis, od razu człowiek nabiera motywacji!
    a ja zakochałam się w różowo czarnym zestawie do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  12. sinsay ma beznadziejne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowne zdjęcia z plaży, aż znów chciałoby się ten gorący lipiec, aż tęsknie za nim!
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zdjęcia, a mi tu jesienny deszcz w okno bębni :(

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle cudownie!!! a suknia panny mlodej obledna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. To zdjęcie obu psiaków przecudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam patrzeć na piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio w Mielnie pogoda była kiepska.:) Niestety lato się skończyło, turystów prawie brak :) Pozdrawiam z Koszalina. Dominika

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeejku, jaka piękna czysta woda, co to za jeziorko? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przy tej promenadzie w Mielnie byla przepyszna kawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że lato zawsze tak szybko przemija... Ale jesień tez ma swoje zalety... Jeszcze nie wiem jakie, ale na pewno ma! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne wakacyjne i motywujące zdjęcia :)) a te jajka na w pół miękko mmmm, uwielbiam takie :) ja czuję ogromny spadek motywacji przez to, ze jest zimno, pada i wieje. ale mam nadzieję, że już niedługo zła chandra przeminie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to za mata? Jaką matę polecasz do ćwiczeń? Mam z tym straszny problem.. miałam jedną, która strasznie jeździła po podłodze i do niczego się nie nadawała (ćwiczę w domu). Od grudnia używam dokładnie takiej: http://i.pinger.pl/pgr467/e5649f58000d26cd50aa730d/8.JPG ale te 'ząbki' od butów strasznie się zdzierają, co kończy się odkurzaniem pokoju po każdych ćwiczeniach. Szukam czegoś gładkiego i nie przemieszczającego się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak spojrzałam na te wszystkie zdjęcia, wakacyjne kolory i kosmetyki, które nawet swoim wyglądem podsunęły mi ich zapach to aż łezka zakręciła się wokół oka. Będę tęsknić za letnimi urokami, choć pewnie nie tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny miks, gratuluje udanych wakacji. I masz oko do fotografii

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę powiedzieć,a właściwie napisać, że masz idealne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :-) mogłabyś napisać jak się rozciągać, żeby dojść do pozycji jak na pierwszym zdjęciu? Nie potrafię "złamać" pleców żeby chwycić tylną nogę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to WROCIC do formy? Przeciez Ty zawsze w formie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zdjęcia, aż zatęskniłam za moim wakacyjnym wyjazdem :)
    i te balerinki z Wojasa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz wspaniale ciało aż miło popatrzeć :) Gratulację.
    Inspirujące zdjęcia.
    Pozdrawiam i zostawiam link do swojego bloga:
    www.szalona-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia, szkoda, że lato trwa tak krótko. Ale jesień też może być fajna. I bardzo fit;)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm curious to find out what blog platform you are using?
    I'm experiencing some minor security problems with my latest blog and I'd
    like to find something more risk-free. Do you have any solutions?


    my webpage - home skin whitening download ryanairtalk shah review

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz piękną figurę! Strasznie spodobała mi się sukienka i szpilki na wesele :D
    Zapraszam również do mnie aleksandragiera.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przypadkiem trafiłam na bloga i się zakochałam od pierwszego wejrzenia.

    A szukałam tylko dziewczyn, które chciałyby poczytać o czymś innym niż kosmetyki, siłownia czy ubrania.
    Mój chłopak niedawno założył bloga o motoryzacji, tak wiem, stereotypy nie łączą nas kobiet z motoryzacją i powiem szczerze, że wcale nie muszą. Jestem pewna, że fanka motoryzacji jak i każda z nas, którą niespecjalnie to kręci znajdzie coś dla siebie.
    Czytajcie i udostępniajcie ;*
    http://motoszrot.blogspot.com/2014/09/drogie-panie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjny zestaw do ćwiczeń! Gorące pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanko. Zdawalas cos dodatkowego na maturze? Jak ci poszla matura? Przygotowywalas sie do testow sprawnosciowych? Z gory dziekuje za odp :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne jest to pierwsze zdjęcie! :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  39. Agato, chętnie przeczytała bym coś więcej na temat odżywiania. Jest dużo propozycji co jeść przed a co po posiłki, jednak przyznam że Twoja opinia na ten temat jest bardziej wiarygodna i cenniejsza. Mam problem z dobraniem posiłku przed treningiem, chodzi mi dokładnie o obfitość a czas. Czasami się zdarza że muszę coś zjeść 1h przed treningiem, czasami 2 albo 3. To tak naprawdę duża odległość czasowa dla mojego żołądka i ciężko jest mi coś wybrać, przez to jestem albo głodna, albo za bardzo pojedzona. Było by fajnie jak byś umieściła taką ściągę, co najlepiej zjeść przed treningiem zwracając uwagę na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam takie wpisy :)
    mnóstwo pozytywnej energii od Ciebie bije !
    pozdrawiam, Elwi

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę Ci strasznie tego jaka Jesteś wysportowana :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne zdjęcia! Masz boską figurę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne buty! I ogólnie zdjęcia rewelka :)

    OdpowiedzUsuń