środa, 24 września 2014

"Napraw" trening, który już cie nie męczy


Masz swój ulubiony program treningowy, ale już nie czujesz, że dostajesz wycisk? Nic straconego. Wystarczy dorzucić do niego kilka ćwiczeń i przenieść go na wyższy poziom intensywności. Równie dobrze można zastąpić prostsze, statyczne ćwiczenie jednym z tych, po których ciężko zebrać się z podłogi.
Nie każdy trening nadaje się do takiej modyfikacji. Chyba oczywiste jest, że nie przeplatamy tych ćwiczeń w jogą, czy pilatesem. 

Dzięki takim modyfikacjom podkręcisz metabolizm, poprawisz wydolność i przyspieszysz redukcje tkanki tłuszczowej. 



Pajace, albo jeśli ktoś koniecznie ucieka od polskiego nazewnictwa jumping jacks są idealne dla początkujących, ale nie tylko. Wystarczy zwiększyć tempo i zaawansowany zrobi z nich również pożytek. Dodając serie np. 30 pajacy można w prosty sposób zamienić np. wyzwanie przysiadowe w trening spalający tłuszczyk (seria przysiadów -> seria pajacy)


Wszystkie przysiady, wypady i wykroki wykonywane w dynamiczny sposób, podziałają podobnie jak poprzednia propozycja, ale dodatkowo wpływają korzystnie na mięśnie ud i pośladków. Zwiększą przepływ limfy, więc jest nadzieje, że pomogą uporać się z uciążliwym cellulitem, oczywiście jeśli nie będą wykonywane byle jak. 




Nie każdy trening musi być wykonywane na bardzo wysokim tętnie, ale jeśli powinien być to niech taki będzie :)


Wybaczcie nieobecność :) <3



18 komentarzy:

  1. Bardzo dobre rady :) Na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukamy, szukamy a najlepsze są najprostsze rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "skaczące" przysiady! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tylko są stranie ciężkie :/

      Usuń
  4. o tak, ja właśnie tak robię, że po prostu po jakiejś części treningu robię na przykład 30sekund pajacy na maksa. :) albo jump squats, są świetne i pośladki płoną.
    ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ustalam sobie plan treningowy na dwa tygodnie. Następny intensywniejszy od poprzedniego. W tej chwili robię pierwsze dwa tygodnie.
    Pozdrawiam,
    Anezaa.
    PS. Chyba jeszcze nigdzie nie widziałam 4 ćwiczenia. Wygląda na męczące. Pewnie kiedyś wykorzystam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super leginsy! jaka to firma i model? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sądzisz o Focusie T25, w poniedziałek zaczęłam poziom alpha? Czy dodając do niego bieganie 3 razy w tygodniu około 40km nie przesadzę? Nie chcę rezygnować z biegania, a z drugiej strony chcę sprawdzić czy focus działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proste ćwiczenia są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam cały czas na wpis o poprawnym oddychaniu.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, fajne drugie ćwiczenie od dołu :) Niby tyle się ćwiczy i ogląda, a tu ciągle coś nowego :)

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rozwiązanie :) Proste, konkretne. Muszę to wprowadzić w swój trening :)

    www.positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze figury :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te Twoje ruszające się obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te Animacje ćwiczeń. Super. nie widziałem jeszcze żadnego bloga ani strony żeby miało takie animacje ćwiczeń. Jedynie zdjęcia co pokolei robić. Jednak nie pokazują tych ćwiczeń tak dobrze jak Twoje Animacje. A tak poza tym świetny post. Przydatne rady, na pweno pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile zjadasz kalorii dziennie? Ile razy ćwiczysz w tyg.? :)

    OdpowiedzUsuń