sobota, 29 listopada 2014

Gofry proteinowe

Jakiś czas temu, przy okazji zakupu BCAA, dostałam kilka próbek odżywki białkowej. Nie ciągnęło mnie szczególnie do spożywania jej w najpopularniejszej formie, a bardzo chciałam spróbować proteinowych gofrów. Podobno najlepiej nadaje się smak waniliowy. Ja użyłam czekoladowej odżywki. 


Poszukiwania przepisu zrobiłam w internecie i z kilku zrobiłam miks

1 jajko
2 łyżki otrębów owsianych
1,5 łyżki zmielonych płatków owsianych (przydałby się młynek, blender nie do końca podołał)
kilka łyżek mleka
0,5 łyżeczki sodki
czubata łyżka odżywki białkowej


białkowe śniadanie

Otręby + zmielone płatki + żółtko + odżywka + sodka -> wymieszać
białko ubić na sztywno z szczyptą soli 
połączyć masę z ubitym białkiem

Moja gofrownica to jednocześnie toster i grill, czyli takie urządzenie z wymiennymi płytkami. Nie pamiętam ile kosztowało (około 150 zł), ale niestety żałuję tego zakupu. Chciałbym być sprytna i zaoszczędzić trochę miejsca, a mam przywierające wafle ;) Nie zniechęca mnie to i już planuje zakup prawdziwej gofrownicy. 


Gofry polałam jogurtem greckim i sosem z ciepłych malin i jagód 


Próbowałyście podobnych przepisów? Podzielcie się swoimi, albo podeślijcie linki. Z chęcią wypróbuję następnym razem


Życzę sobie więcej takich długich poranków
Miłego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Niezłe gofry..;-)!
    Podeślij mi kilka;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś bardzo podobne gofry. Patrząc na Twoje lamentuję, że nie mam gofrownicy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pysznie wyglądają :)
    Mam gofrownice więc może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, pycha ;)
    Powiedz, bo z tego co zrozumiałam, na co dzień nie używasz odżywek białkowych?
    Stosujesz wystarczającą podaż białka z produktów, które spożywasz i nie masz takiej potrzeby czy po prostu nie jesteś fanką protein w sypkiej formie? Pytam z ciekawości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, takie gofry już od dawna mi chodzą po głowie! Niestety nie mam gofrownicy, próbowalam robic w sandwicherze, ale wszystko mi przywiera :( Zdradź proszę, gdzie kupiłaś BCAA, ze obdarowali Cię próbkami? Sama kupuję sporo odżywek, miło by było również dostac takie próbki, zawsze jest to mozliwosc poznania nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można? Można! Zdrowo i smakowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gofry dobre na masę, gofry dobre na redukcję, super przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają! Planuje robić w niedługim czasie, więc z chęcią się podzielę :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim ostatnim hitem są placki z banana, jajek i odzywki smażone na niewielkiej ilości tłuszczu. Pychota. Niestety gofrownicy nie mam, ale przepis ciekawy :) - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo prosze o odpowiedz na fb;-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Doooobry sposób! one są tak niedobre że na rzygi się zbiera :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy z takiej masy mozna by tez upiec placuszki????

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada smakowicie! chetnie wyprobujemy przepis;) zapraszam do nas: fithealthycouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam , mniam , mniam !! :))

    OdpowiedzUsuń