poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Mix zdjęć - idzie wiosna

Pojawiam się dzisiaj z garścią zdjęć, które udało mi się zrobić w ostatnich tygodniach. Niektóre pewnie nie są najświeższe, ale wydaje mi się, że pstrykałam je wczoraj. Mam nadzieję, że przyjmiecie tą zalep dziurkę z optymizmem. 



Sprawdzenie formy co jakiś czas to już chyba obowiązek każdej z nas :)


Zostałam wielką fanką piankowego rollera. Teraz poluję na dłuższą wersję i chyba nawet znalazłam.


smoothie z buraka (i jagód o ile dobrze pamiętam)


śniadanie "na wynos" i "na miejscu"


1) i 2) szkolenie Pilates
3) Szkolenie - trening dla kobiet w ciąży i po ciąży
4) Armia kobiet na moich zajęciach - jak miło!


Sałatka samo zdrowie i niżej chętny na nią Junior



1) Jeszcze nie takie smaczne jakie być powinny
2) Budyń, czyli smak dzieciństwa


moja hodowla 


Love, love, love <3


Po jednym z poniedziałkowych treningów. Nie ubarwiając stwierdzam, że tylko ćwiczenia potrafią poprawić nastrój w taką pogodę. Wszyscy mamy już dość tej szarości prawda?


 I na koniec najbardziej pozytywnie jak się da. Piękne, wiosenne kwiaty dla kochanej mamy na urodziny i najcudowniejszy print tego sezonu :)

Nadszedł czas, żeby po świętach dojść do siebie i przygotować się do sezonu bikini. Wiosna to dla mnie czas najlepszej organizacji i wielkiego optymizmu, dlatego jestem pełna nadziei, że i na blogu będę bardziej aktywna.

Trzymajcie się ciepło <3



103 komentarze:

  1. Ładny ten komplet z Adika :) Wzorek ciekawy. Myślę, że żadna z nas, trenujących często fitnessek, by takim nie pogardziła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten komplet! No i świetny brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy byłaś we Wrocławiu? :) Też byłam w zeszłym roku na tym szkoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś miesiąc pewnie już minął :)

      Usuń
  4. Kiedy byłaś we Wrocławiu? :) Też byłam w zeszłym roku na tym szkoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo i pozytywnie u Ciebie :)
    gdzie prowadzisz zajęcia dla kobiet? sa wolne miejsca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kaliszu Aquatica fitness. Miejsc ostatnio brakuje chyba, że ktoś lubi wcześnie wstawać i o 6 wykona telefon, żeby się zapisać;)

      Usuń
  6. Super ! Szkoda że tak rzadko piszesz, bo uwielbiam twój blog! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. to mi przypomina, żeby posadzić jakieś zielsko :) jak sprawiasz, że rzeżucha rośnie bez podnoszenia pestek? Moja ma zawsze mnóstwo łupin przyklejonych do listków :/ Sadzisz na wacie, czy w ziemi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz siałam kiełki. Na początku łupinki były na listkach. W miarę wzrostu chyba pospadały. Po maminemu posiałam na wacie :)

      Usuń
  8. Piękny masz brzuch <3 więcej takich miksów rób, są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny brzuch. Szkoda, że u nas nie ma zajęć dla kobiet po ciąży. Na pewno znasz sposoby na wypchnięty brzuszek po ciąży. Możesz mi coś podpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi minąć trochę czasu. Na początek fajnie jest wprowadzić Pilates.

      Usuń
  10. super brzucho! :)
    śniadania wyglądają kusząco, ale jeśli chodzi o pogodę to masz absolutną rację... tylko ćwiczenia pomogą w nastroju :)
    również trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! Aż po obejrzeniu tych zdjęć ma się ochotę ćwiczyć (dzisiejszy trening co prawda już zrobiony, ale jest chrapka na więcej ;)). Zdjęciami śniadań utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że muszę zmienić moje śniadania na coś bardziej lekkiego i zdrowszego, za co zabieram się od jutra (święta, święta i po świętach). A cały mix zdjęć jest fenomenalny <3
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też "od jutra" wprowadzę parę zmian w diecie. Powodzenie Tobie i sobie życzę :)

      Usuń
  12. Świetny ten post, lubię takie zestawienia - pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz genialną sylwetkę. Aż miło popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna jestm jutro rano ide na fitness;).

    OdpowiedzUsuń
  15. forma na szóstkę! :)
    pysznie tu u Ciebie jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. twoja figura mnie zawstydza :>
    jak ładnie siedzi Twoja psinka, cudowny :)
    chciałabym, żebym wiosna, która jest u Ciebie zawitała W KOŃCU w moje rejony :)
    trzymaj się,

    OdpowiedzUsuń
  17. powiedz mi prosze co zrobilas ze masz taki piekny brzusio? cardio + abs? a psina cudowna! polecam: https://www.facebook.com/DeveleyPolska/app_208195102528120

    OdpowiedzUsuń
  18. O Agatko,jak fajnie Cię znów widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja figura BARDZO zachęca mnie do ćwiczeń. Wiosna, trzeba się na poważnie zabrać za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komplet z ostatniego zdjęcia jest po prostu rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjecia. Gdzie sie tak opalilas?

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcie:) Na ten zestaw adidasa też mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszamy do nowego spisu Fit blogów

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia! :) Brzuch rewelacja, posiłki genialne, a psiorek skradł moje serce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrze i płacze:/ Wyobrazasz sobie, że lokator w moim brzuchu nie każe mi ćwiczyć? Byle do jesieni:) Pozdrawiam:)* Marta.Tuuuu

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejuś. Twoje posty, zdjęcia dodają tyle energii i poprawiają humor <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze zdjęcie skradło moje serce! Masz cudowny brzuch!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog. Zapraszam do odwiedzenia mojej strony www.xeibos.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetną figurkę. Zazdroszczę i podziwiam.:) Mam propozycję na kolejny post, mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości się pojawi :) chodzi mi o odżywki, wspomagacze, coś podobnego, suplementy. Kiedy stosować, dla kogo są i czy warto. Myślę, że jesteś odpowiednią osobą aby się Ciebie poradzić. Pozdrawiam serdecznie :) Buziaki.
    justyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie kupiłaś pojemniki z przegródkami? własnie takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie :) Bardzo ładnie wyrzeźbione ciało i świetne zdjęcia! I jeszcze do tego cudowny piesek :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  32. No, pogoda za oknem coraz ładniejsza - czas zacząć ćwiczyć, jeść świeże owoce, warzywa oraz ograniczać podjadanie nocami :) Dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Agatka, trochę tęskno mi za Twoimi postami :( i zdjęciami i w ogóle... :*

    http://www.pretty-perfection.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozazdrościć figury :) ale motywacja ! A na podwórzu nareszcie znośnie, czas odgrzebać ciuchy do biegania i zasuwamy !
    zapraszam na mój blog: http://strong-is-the-new-pretty.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny ,pomysłowy blog! zapraszam też do mnie i do komentowania http://eathealthyandkeepfit.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny ,pomysłowy blog! zapraszam też do mnie i do komentowania http://eathealthyandkeepfit.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna figura. Ale jak ktoś kocha jeść, to jak się zmotywować?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne fotki, boje od nich pozytywna energia, a klimat oczywiście bardzo wiosenny:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Inspirujesz i motywujesz :) Piękny brzuszek. ;)

    Pozytywka

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, aż chce się ćwiczyć! :) Zapraszam do mnie http://trocheruchu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam :) piękne zdjęcia :) od jakiegoś czasu śledzę twoje posty.. Mam jednak prośbę. Zbliża się lato a ja mam nie odwieczny problem z moimi łydkami. Zawsze wydawały mi się być za szerokie. Jeździłam na rowerze, biegałam ale to jeszcze pogłębia problem. Co byś na to poradziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianna popatrz tutaj:
      http://www.ilovehowitfeels.pl/2013/05/jak-wyszczuplic-ydki.html
      http://www.ilovehowitfeels.pl/2013/05/jak-wyszczuplic-ydki-czesc-2-zdjecia.html

      Usuń
  42. Ależ zazdroszczę pięknie wyrzeźbionego brzuszka! Śliczne zdjęcia, przesyłam wiosenne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeeej, ale masz piękny brzuszek, MEGA zazdroszczę! Nie mogę się doczekać, kiedy sama będę miała taki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Woow mega inspiracja! Wpadłam na bloga przez przypadek, ponieważ szukałam w internecie informacji o szpagacie. Przeglądając bloga rozpoznałam moje miejsce zamieszkania - Kalisz :) Podwójny plus! Dzięki za inspirację i motywację. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow pozazdrościć figury - też taką chcę :) Świetny kop w dupsko dla mnie - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dieta i ćwiczenia to podstawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Co za brzuch! świetna forma jak zwykle...! :)
    A koktajl buraka z jagodami muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz :) Pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mmm, pięknie - kiedy wrócisz do pisania?

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam Twojego bloga :) swietne zdjęcia i porady. ja męczę się z niewielką oponką na brzuchu i z dosc masywnymi udami, do celu zostało mi juz tylko kilka cm , ale waga stoi od długiego czasu. Nie wiem co robię źle, moze zbyt mało piję, moze czegoś jem za duzo/ za mało , albo moze zbyt monotonnie...? juz sama nie wiem.....Cwiczę systematycznie od miesiaca, zdrowe odzywianie zaczelam troszke wczesniej a waga sie nie zmienia, cm chyba tez nie :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna sesja. Widać że wiele się dzieje :)

    Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  52. No nieźle. Szczupłaś.
    Niezłe jedzonko plus wysiłek.
    Gratuluję talii.

    OdpowiedzUsuń
  53. Agata, gdzieś się zapodziała, co? :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Foty świetne, tylko jak ten Junior za tym wszystkim nadąża? :D

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne ciało ;-)
    zaobserwowałąm bloga i fanpage na facebooku ;) jako Fit and Sexy Body
    i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiedziałam, dlaczego ciągle bolą mnie plecy podczas ćwiczeń na brzuch, a dzięki Tobie wiem już wszystko! :) Twój blog jest genialny, nie przerywaj pracy z nim, bo widzę, że jakaś tu się przerwa wkradła. :( Pozdrawiam i będę Cię śledzić na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Woooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Pani Agato! Wrzuci Pani jakieś zdjęcie? Zawsze, gdy Panią widzę, to podnoszę 4 litery- nic nie daje takiego kopniaka, jak pięknie wypracowane ciało!

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda, że zaprzestałas prowadzic bloga :( Naprawdę było co czytać.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie - http://sylwetka-idealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia i niezła dawka motywacji dla dziewczyn. pokaże je moim klientkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jest motywacja !!! Czekam na kolejne takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow :D Świetne fotki - widać ile pracy już włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Psiak najlepszy :) Czas na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej! Bardzo fajny blog, można się tutaj dowiedzieć wiele cennych rzeczy! U mnie najświeższy post - o hula-hop z masażerem/ wypustkami - Zapraszam http://nellyyx.blogspot.com/2015/06/isc-z-duchem-czasu-hula-hop-dla.html :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super brzuch ;) Widać ciężką pracę :) fakt że trening czyni cuda, bo mimo iż jestem szczupła to po regularnym aerobiku ciało wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Podziwiam figurę :) Pies jest słodki i pewnie przydaje się do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dla tych co nie mają czasu na sport polecam smoothie, dodają energi, orzeźwiają, wzbogacają organizm o witaminy... :) Polecam.


    www.nikkalookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia, blog piękny, a jeszcze lepszy jest fakt, że o tak szlachetnej tematyce. O sporcie. Bardzo fajnie motywujesz do działania, pokazujesz, że warto. Tak trzymać! :) Ja jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow! super! ps. mam taki sam pojemnik "na wynos" :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Super zdjęcia ;)
    Czekam na więcej inspiracji i motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  71. No jest się czym pochwalić :) Super wygląd i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudownie wygladasz!!!
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  73. Super brzuch :) Gratuluję! Cały czas dążę do takiej sylwetki ale jeszcze trochę mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję figury no i jeszcze psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Figurka,że hoho :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam, jeśli to Twoje zdjęcia to forma plażowa jest:) Dużo lepsza niż w przypadku sióstr bukowskich na pewno :P Jeśli masz ochotę to okiem trenera - dietetyka opisują na swoim blogu również tipy i ciekawostki, więc zapraszam. Również do dzielenia się opinią: http://kulnaro.pl/category/zdrowie/

    OdpowiedzUsuń
  77. jesień, jesień...idzie :)
    jak tam zdrowie i forma - czekamy na zdjęcia i wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  78. W zdrowym ciele, zdrowy duch.

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześć, Co się stało z Twoim blogiem?
    Pamiętam, iż kiedyś go regularnie prowadziłaś. Wracaj do blogowania :) Pozdrawiam
    Albert

    OdpowiedzUsuń
  80. To samo pytanie jak wyżej. Licznik bogaty bo ponad 2mln wyświetleń a w 2015r. zaledwie dwa wpisy? Coś musiało się stać.

    OdpowiedzUsuń
  81. Labradorowe Love są piękne, sama mam labradorka i jak ćwiczę w domu to chyba on bardziej się wysila niż ja :P

    OdpowiedzUsuń
  82. Zdjęcia dają niesamowitą motywacje do działania!

    OdpowiedzUsuń
  83. Halo! Gdzie jesteś? Wiosna już minęła, potrzebujemy inspiracji i motywacji, żeby jakoś przetrwać jesień i przygotować się na przeżycie zimy! WRACAJJJJ :D

    Mam pytanie... Trochę pogubiłam się w tych wszystkich zasadach fitnessowych. Wiem, że powinno się wybrać jeden cel treningu, ale mam z tym problem. Chciałabym schudnąć, ale chciałabym też mieć ładnie wyrzeźbione ciało. Najbardziej jednak zależy mi na wzmocnieniu i sile, jednak wytrzymałością też bym nie pogardziła :P. Oczywiście nie chcę wszystkiego na raz :). W jakiej kolejności powinnam pracować nad tymi celami, żeby dokładać dobre efekty dla ciała i ducha, nie zabijając poprzednich?

    Pozdrawiam,
    Paulina

    PS: no i czekam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajny, ciekawy blog, powodzenia życzę i zapraszam do mnie na wspólne tematy kom./obs ;) http://eathealthilyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. No brzusio cudo... Pozdrawiam http://facetwformie.pl

    OdpowiedzUsuń