niedziela, 20 grudnia 2015

Pomysły na prezent dla "fitmaniaka"

Pewnie znajdzie się jeszcze sporo osób, które jeszcze nie załatwiły do końca kwestii prezentów. Przyznaję się, że ostatnio dużo bardziej ekscytują mnie takie właśnie kuchenne zabawki, niż kosmetyki czy ubrania (chociaż te nadal bardzo lubię). Przedstawiam Wam kilka pomysłów, które przynajmniej mi bardzo przypadłyby do gustu. 


1. Pojemniczków nigdy dość. Ikea 15,99 zł <klik>
2. Butelka na wodę. Już ją widzę z owocami w środku. Ikea 12,99 zł <klik>
3. Kubek Gym Hero 33 zł <klik>
4. Patelnia ceramiczna. Podobno najzdrowsza. Agata mebla 39,90 zł <klik>
5. Silikonowa foremka do pieczenia. Ikea 19,99 zł <klik>
6. Termiczny pojemnik na żywność. Promis 35,90 zł <klik>
7. Waga kuchenna. Eldom 69,99 zł <klik>
8. Pojemniczki na przyprawy mile widziane z przyprawami w środku. Ikea  2 szt. 9,99 zł <klik>

Większość z tych rzeczy można kupić stacjonarnie (Ikea, Agata meble, Media Expert). Na facebooku Gym Hero widziałam, że zamówienia złożone do poniedziałku będą realizowane przed świętami, ale czy to znaczy, że dostarczone?

A zamiast czekolady polecam masło orzechowe 100% orzechów. Na zdjęciu mój mikołajkowy zestaw od męża :)



Prezenty już kupione? 

23 komentarze:

  1. Taką 6stke chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. AA ja się chwalę, bo właśnie w grudniu kupiłąm sobie pojemnik ikea i promis. Ten z promisa mam 3 komorowy i myślę, że super się sprawdzi na wyjazdy i całodniowe szkolenia :) niestety z tego co podaje prducent ciepło trzyma tylko do 2h. Z drugiej strony cena jest bardzo ok, więc mi to nie przeszkadza ;) Ikeę już raz testowałam. Idealnie zmieściła moją porcję kurczaka, ryżui warzyw, a jakbym się uparła to bby jeszcze trochę weszło, słowem: polecam! :)
    Za to bardzo podoba mi się waga w formie miarki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za mini recenzje, bo zastanawiałam się jak działa ten promis. A pojemnik Ikea jest szczelny? Bo mam zawsze z tym problem ;)

      Usuń
    2. szczelny w miarę, ale na przewożenie choćby półpłynnych produktów bym nie liczyła ;) nawet ćwierćpłynnych. bo ta komora dzieląca, nie sięga aż do zamknięcia, jest tam pół cm przestrzeni, więc pokarmy mogą w ograniczonym stopniu wędrować między komorami.

      Usuń
  3. bardzo ciekawe te prezenty :) w sam raz dla kogoś fit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pogardziłabym takimi prezentami, szczególnie wagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły na prezenty, sama chętnie przygarnęłabym kilka propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te pomysły, zwłaszcza 6 mnie zaskoczyła :) ja mojemu chłopakowi kupiłam kiełkownicę

    OdpowiedzUsuń
  7. Część prezentów dzisiaj załatwiona :) Tak, niestety należę do tych osób, które prezenty kupują na ostatnią chwilę. Podsunęłaś mi jednak pomysł na prezent dla mojego chłopaka, może nie na te święta, a na pewno na przyszłość :) Co s marudził, że pojemniczek na jedzenie mu przecieka... Oby tylko sam wcześniej nie zaopatrzył się w nowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gadżety z GymHero chyba chciałaby mieć każda fitmaniaczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Każda. :) mnie się nie podobają i nie kręcą mnie.

      Usuń
    2. Nie. Każda. :) mnie się nie podobają i nie kręcą mnie.

      Usuń
  9. o ten kubek to mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jestem fanką pojemniczków z racji noszenia obiadów do pracy. "Jedynkę" będę musiała sobie sprezentować. Super by było gdyby ten pojemnik nadawał się do mikrofali. Pozdrawiam M-zielony seler (zielonyselermacel.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprawdzie już po świętach, prezenty dawno rozdane, ale bliskiej osobie warto sprawić przyjemność bez okazji :) Takie zestawienia (np. dla kinomaniaków, melomanów, fitnessmaniaków) są fajne, bo podpowiadają, z czego obdarowany naprawdę się ucieszy. Niestety, mamy tendencję do kupowania prezentów na ostatnią chwilę, bez zastanowienia i w efekcie pod choinką często ląduje coś przypadkowego. Patrząc na powyższe, z chęcią podarowałabym sobie pojemnik termiczny i pojemniczki z przyprawami (z zawartością). PS: uwielbiam olej kokosowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukuję pojemnika takiego jak u Ciebie Agatko pod nr 1 tylko, żeby poszerzał swoją głębokość ( w sensie mógł być mniejszy lub większy. Wiecie o co chodzi? Widziałam coś takiego na tvn meteo active w programie brzezińskich i "menu z pudelka" ale niestety nie podali firmy. Gdyby ktoś, coś takiego namierzył dajcie znaka:)Pozdrawiam Marta.T

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle poluję na tą butelkę, ale mam tak daleko do Ikei.... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojemniczki takie jak na pierwszym zdjęciu sa naprawdę rewelacyjne. Sam akurat kupiłem niedawno i jestem mega zadowolony :D. Fajny artykuł i zapraszam do siebie http://sylwetka-idealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Żona ma wkrótce urodziny, więc lista porad się przyda, pomimo tego, że stworzono ją z myślą o świetach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje! Mój facet jest mega zakręcony na punkcie bycia fit, więc każda z podanych propozycji mu się spodoba. Od dawna myślałam, żeby kupić mu butelkę na wodę. Z dodatkiem owoców, mięty....coś wspaniałego. Taki prezent sama bym chętnie dostała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły! Właśnie szukam inspiracji dla swojej siostry :) myślałam też o fajnym komplecie na siłownię z odzież Epister na przykład, bo siostra mówiła że dla niej ciuchów na fitness nigdy zbyt wiele :) Może dokupię jej też fajny bidon, albo ten pojemnik na żywność utrzymujący ciepło, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń