czwartek, 28 kwietnia 2016

Robimy szpagat! Wysmuklamy uda!

To już nie pierwszy wpis na blogu, w którym poruszam temat rozciągania do szpagatu, ale postanowiłam nieco odświeżyć film na You Tube, bo wiem, że lubicie takie, które można włączyć i robić w wyznaczonym czasie, a nie tylko filmiki z prezentacją ćwiczeń.

Dla wielu osób rozciąganie to przykry obowiązek, a dla mnie ogromy relaks. Chciałabym, żeby wszyscy podzielali moje nastawienie. Mam nadzieję, że choć odrobinę zachęcę Was do stretchingu.

Wysmuklenie ud


Mogłabym zrobić kolejny film z ćwiczeniami na ten doskwierający wielu aktywnym dziewczynom problem, ale prawda jest taka, że byłyby to te same ćwiczenia. Korzystajcie więc z tego zestawu bez względu na to, czy waszym celem jest szpagat, a po treningu nóg uda nie będą prezentować się masywnie. Pamiętajmy też o typie naszej sylwetki. Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć, a lepiej zaakceptować i pokochać!




Żeby nie powielać informacji odsyłam Was do poprzedniego wpisu <klik>Tam przeczytacie o tym

Czy warto za cel obierać sobie wykonanie tej figury?
Jak często się rozciągać?
Jaki robić to bezpiecznie?







Teraz konkrety. Mam dla Was film w którym macie 20 minut rozciągania. Można zrobić cały zestaw, połowę albo wykorzystać jedno ćwiczenie, ale trzeba pamiętać, że im więcej czasu poświęcamy na rozciąganie tym szybciej przychodzą efekty. Podobnie jest z regularnością.



18 komentarzy:

  1. Super filmik :) Mam jeszcze kilka pytań:
    - czy do takiego rozciągania trzeba być w butach / legginsach czy np. można zrobić sobie spokojnie na boso w dresie?
    - jeśli bym rozciągała się tak codziennie (ew. jeden dzień przerwy od czasu do czasu) to po jakim mniej więcej czasie jest szansa na zrobienie szpagatu? Aktualnie rozciągam się tylko po bieganiu ale nie za długo, poziom rozciągnięcia podstawowy czyli jestem w stanie dotknąć palcami ziemi przy skłonie :)
    Dzięki za filmik i za motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze - jak znaleźć na allegro te klocki? :D

      Usuń
    2. wpisz "kostki do jogi". Polecam piankowe, miękkie, a nie drewniane.
      Nie ma określonego czasu, w jakim zrobisz szpagat. Dla niektorych może to być tydzień a dla niektórych rok czy dwa:)

      Usuń
    3. Rossie- Kasia już odpowiedziała. Dla każdego ten czas będzie inny. Jeśli dotykasz palcami w staniu to już całkiem nieźle. Pójdzie szybko ;). Lepiej na boso, ale ja byłam poprzeziębiana i bez peducure :P
      Ja osobiście wolę drewniane, bo są bardziej stabilne do jogi.

      Usuń
  2. Ale jesteś rozciągnięta! *.* Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata nie obraź się to nie jest hejt ani nie chce ci sprawi.c przykrości ale czy u ciebie wszystko ok, bardzo schudłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądałam do Ciebie rok temu szukając sposobu na swoje dalsze życie, teraz zaglądam już jako studentka AWFu - co prawda nie ten wydział ale mi to nie przeszkadza. :D Chciałam Ci tylko napisać, że jesteś cudowną inspiracją i z radością zaglądam tutaj po przerwie, będę częściej zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, ten filmik spadł mi z nieba! :D Właśnie szukałam czegoś fajnego do rozciągania, bo zaczynało brakować mi pomysłów na nowe figury rozciągające. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz został jeszcze Pani tylko szpagat na stojąco :) Mam taką małą prośbę, czy mogła by Pani nagrać filmik lub napisać posta o poprawnej technice o raz o ćwiczeniach do stania na rękach. Chciałabym zobaczyć/usłyszeć opinię kogoś, kto ma wiedzę i doświadczenie w tym temacie :) http://sweet-teddy-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ćwiczenia, na pewno skorzystam z części i postaram się dodać do swojego treningu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrafię zrobić szpagat, ale wypadałoby się jeszcze bardziej ponaciągać i wysmuklić uda, także z pewnością wypróbuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno spróbuję, może uda mi się regularnie wpleść to w główny trening.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe ćwiczenia, sama chcę osiągnąć podobny rezultat, jaki prezentujesz. Wiem, że jest przede mną jeszcze długa droga, ale taki mam cel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy nasza gospodarka rozwinie się dzięki ŚDM?

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi 16 cm do pełnego szpagatu męskiego �� czy zrobię szpagat w 3 dni i ile się muszę rozciągać dziennie? Czy 16 cm to dużo?��
    Pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam Twój blog przez przypadek i totalnie przepadłam. Zostanę tu na pewno na dłużej. Już sobie upatrzyłam kilka ciekawych postów oczywiście tych z ćwiczeniami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam! :D Ja nawet jako dziecko nie umiałam zrobić szpagatu. Zawsze byłam sprawna i aktywna fizycznie, jednak z rozciąganiem było u mnie kiepsko. :/

    OdpowiedzUsuń