poniedziałek, 2 maja 2016

13 ćwiczeń | Uda, pośladki, brzuch

Podsyłam Wam dzisiaj kilka pomysłów na ćwiczenia. Mamy majowy weekend i szkoda byłoby zmarnować ten wolny czas, więc chcę zaserwować chociaż trochę inspiracji.

Jeśli chcesz wykorzystać wszystkie ćwiczenia to oczywiście możesz. Wykonaj wtedy każde z nich w 30-stu powtórzeniach. Całość wykonaj raz, a jeśli masz więcej czasu i nadmiar energii to powtórz dwa razy!

W kilku ćwiczeniach trzymam roller, ale jest on łatwy do zastąpienia chociażby kijem od szczotki w martwym ciągu i podłogą w podporach.


Dajcie znać czy podoba Wam się taka forma prezentacji ćwiczeń. Wiem, że najwygodniejsze są gify, ale lubię od czasu do czasu wprowadzić powiew świeżości i na YT i na blogu. 

Trzymajcie się ciepło! Po treningu będzie na pewno :)


32 komentarze:

  1. Rewelacyjna sylwetka :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna prezentacja, prosto, szybko i nie monotonnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ćwiczenia! 1 i 2 to u mnie rutyna! ;) świetne są te a rollką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma prezentacji jak najbardziej na plus :)) Dzisiaj część ćwiczeń wykorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba jutro zrobić ^^ w końcu sezon bikini tuz tuż

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczenie 3 to killer dla nóg!
    Świetne do ćwiczenia w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Od jutra biorę się do roboty :) W końcu forma sama na lato się nie zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, właśnie szukałam ćwiczeń tego typu, wielkie dzięki za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie lepiej w taki piękny dzień na kajaki pójść, zamiast ćwiczyć ot tak? ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prześliczny biustonosz! :) Aż się ciśnie na usta pytanie, gdzie taki można dostać? :)
    A w kwestii ćwiczeń - robi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie, na pewno gdy się jeszcze troche rozgrzeję, to wypróbuję, by od razu nie rzucać się na głęboką wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio sporo jeżdżę rowerem, również na stojąco, i zauważyłam, że od tego bardzo fajnie wyrabiają się pośladki. Stają się bardzo jędrne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martwy ciąg bez obciążenia jest równie efektywny?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ćwiczenia, spróbuję jak tylko wrócę z zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć,
    Ćwiczę już od dłuższego czasu i chcę wprowadzić do siebie suplementację i wpadła mi w oko taka firma Naturals Premium i chciałabym od nich zamówić sobie produkt Cutter i Revive - czy możesz mi coś o nich więcej powiedzieć? :)

    Pozdrawiam, Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIestety nie mogę się wypowiedzieć na temat suplementów których nie znam i nie używałam :(

      Usuń
  16. Oglądałam twoje stare zdjęcia, kiedy twoje ciało jeszcze nie było takie fit :) Ile mniej więcej zajmuje proces takiego ujędrniania ciała? Mówię o osobie, która zdrowo się odżywia, ćwiczy 4-5 razy w tygodniu. Ja ćwiczę i staram się zdrowo żyć od ok pół roku, może dłużej (wcześniej miałam takie zrywy na 2-3 miesiące, a potem 1-2 hulaj duszo!), trochę schudłam (nie byłam nigdy otyła, moja waga zawsze była w normie) moje ciało zaczyna wyglądać lepiej, ale nadal jest cellulit, tu i tam tłuszczyk się zbiera. Zdaje sobie sprawę, że figura na którą pracowałam lata nie będzie idealna po pól roku zmiany stylu życia, jednak zastanawia mnie ile to jeszcze może potrwać, jak było u ciebie?
    Pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć że lata, ale również z dnia na dzień z miesiąca na miesiąc zauważałam zmiany. Najważniejsza jest systematyczność :)

      Usuń
  17. Pośladki, uda i brzuch to fundamentalne partie ciała każdej kobiety, które są doceniane przez mężczyzn :) Zestaw jak najbardziej na plus +

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wpis, na pewno się przyda na lato, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe informacje, bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo ciekawych rzeczy bardzo potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny wpis, przyda mi się na mój początek

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba po świętach muszę się zabrać za takie ćwiczenia ;( Jeszcze te kilka dni bez dietki, ale w końcu trzeba wziąć się za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ćwiczenia, spróbuję jak tylko wrócę z zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobasz mi się:) Widać, że dbasz o siebie jak należy:)

    OdpowiedzUsuń