niedziela, 26 czerwca 2016

Ćwiczenia na pośladki bez przysiadów

szybki trening pośladów


Ćwiczenia, które będę robić na urlopie

W tym roku postanowiłam, że na urlopie będę ćwiczyć. Padło na pośladki, bo wiem że maję w sobie jeszcze spore zapasy energii. Nie czuję, żebym eksploatowała je nadmiernie podczas moich codziennych ćwiczeń. Nie chcę za to słyszeć o przysiadach - uda mają odpocząć! 
Oprócz tego z radością będę się rozciągać i relaksować ciało na rollerze. Może i buty biegowe wpadną do walizki...

Wpis o rollerze <klik>

Bez przysiadów i wykroków

Zdecydowana większość programów, które maję zadbać o pośladki, zawierają w sobie całą masę przysiadów i wykroków różnego typu. Ćwiczenia, które zaraz zobaczycie angażują głownie mięśnie pośladkowe i dwugłowe uda. Bardzo często prosiłyście o taki program, więc ku mojej i mam nadzieje Waszej radości jest!

Dodatkowe obciążenie

jest bardzo przydatne, jeśli ćwiczenia to dla Ciebie chleb powszedni. Pozwala zaoszczędzić trochę czasu i pomaga w osiąganiu rezultatów. Efekty mamy lepsze i szybsze. Jadę na urlop samochodem, więc nie mam problemu z transportem moich obciążników. Guma do ćwiczeń nie powinna nikomu w torbie wadzić, a można z nią przećwiczyć prawie całe ciało.
W wielu hotelach można po prostu iść na siłownię, ale w mojej sytuacji (bardzo krótki urlop) szkoda marnować widoki. Wybieram szybsze rozwiązanie. 

Wpis o obciążnikach <klik>

Ile powtórzeń? Ile serii? 

W zależności o wagi obciążników, oporu gumy lub braku jakiegokolwiek obciążenia może to być 15-30 powtórzeń każdego ćwiczenie. Jedna seria to już fajny trening, a można ją powtórzyć i poczuć spore zmęczenie mięśni.








Przyda się? :D

Miłych urlopów dziewczyny!






56 komentarzy:

  1. Hmm, nie jestem dziewczyną, ale chetnie obejrzałem film i utrwaliłem sobie wiedzę pozyskaną na bezpośrednich treningach :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam ćwiczyć z gumą, ale przy niektórych ćwiczeniach muszę przezabawnie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ćwiczenia nie tylko na urlop, idealne do wykorzystania do domowego planu treningowego :) a ćwiczenia z chęcią wykorzystam na moich wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonuję większość z tych ćwiczeń! :) Są świetne i skuteczne! Dobry wycisk na pośladki zwłaszcza z obciążnikami :) Pewnie wielu te ćwiczenia się przydadzą :>

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno się przyda! świetne urozmaicenie, muszę dodać do mojego treningu :) ćwiczeń na pośladki nigdy dość

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w ogóle nie korzystałam w takich moich obciążników, a mam aż dwie pary... Sama nie wiem, dlaczego! Te ćwiczenia pójdą dziś na pierwszy ogień! Dziękuję za inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka ćwiczeń znam i stosuję, ale wszelkie nowości wprowadzę do mojego planu:) Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Często wykonuję trening, który składa się z Twoich propozycji ćwiczeń na uda i pośladki z wykorzystaniem hantli. Ostatnio zaczęłam odczuwać lekką monotonię w moim treningu dlatego postanowiłam poszukać czegoś nowego. Muszę w końcu kupić takie obciążniki i biorę się za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ćwiczenia się przydadzą :) ja obecnie skupiam się na gym break, ale coś dla odmiany się przyda ;) Pozdrawiam, http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię twojego bloga :) to dla mnie wsaniała motywacja :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taśmy nie mam, ale z obciążnikami chętnie pocwicze, bo po Twoim poście skusilam się na ich zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie żałujesz zakupu i często z nich korzystasz :D

      Usuń
  12. Fajne ćwiczenia, na pewno skorzystam. Tylko czy od ciezarków na nogach nie rozrosna się łydki? Mam już teraz z nimi ogromny problem. Może doradzisz mi co ćwiczyć żeby je trochę zmniejszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tych ćwiczeń na pewno nie urosną. Staraj się dobrze rozciągać łydki, unikać ćwiczeń w których musisz wspinać się na palce, biegania, skakania na palcach :)

      Usuń
  13. Hej, dałam linka do jednego z twoich trningów w poście na miom blogu. Mam nadzieję, że jest to ok? Jak coś zawsze mogę usunąć ^^. https://nikojta.blogspot.com/2016/07/tygodniowy-treningowy-plan-na-wakacje.html to ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie mam nic przeciwko. Po to jest żeby korzystać :)

      Usuń
  14. Jedne z moich ulubionych ćwiczeń na pośladki! Jakoś z przysiadami się ostatnio pogniewałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystkie te ćwiczenia! Dają efekty :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeeetnie pokazane ćwiczenia, znalazłaś nową stałą czytelniczkę bloga, pozdrawiam ;) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe propozycje :D ja liczę, że w tym roku na wakacjach uda się trochę pobiegać, ale jak będzie zobaczę w praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie wykonuję z obciążeniem i widać efekty :) Warto!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te gify... bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda,że nie mam obciążników na kostkę :( a powiedz jaki opór taśmy będzie najlepszy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pośladki jeszcze ok, ale ud podobno nie da się ćwiczyć bez przysiadów ;) bardzo fajne ćwiczenia, świetnie to opracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaczęłam właśnie swoja przygodę z bieganiem. Dzisiaj drugi trening ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyda się, myślę, że będą super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna rada ćwiczenia to podstawa super figurki

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurcze jest motywacja do cwiczen :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Droga Pani Agato :) Czy jest gdzieś na blogu przykład ćwiczeń ułatwiający się pozbycie tzw boczków? Nie mogę znaleźć, i nie wiem czy nie ma czy nieefektywnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby pozbyć się boczków polecam treningi interwałowe lub aerobowe :) Hiit (jest kilka przykładowych treningów na blogu), bieganie, rower. Tak żeby spalić ten tłuszczyk - oponkę.

      Usuń
  27. Muszę się w końcu zmotywować i zacząć te ćwiczenia ;) Dzięki za wpis!

    OdpowiedzUsuń
  28. O TAK TEGO właśnie szukalam dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszyscy chcą odchudzać i odchudzać, a ja bym chciala pogrubic. Agato może napiszesz o ćwiczeniach odpowiednie dla dziewczyn o zbyt szczupłych, a wręcz chudych nogach? Czy tylko siłownia z dużym obciążeniem może przynieś efekt? Co z ćwiczeniami rozciagajscymi? Skoro wysmuklaja,a ja chce pogrubić to należy z nich zrezygnować,ograniczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać na ten temat na bloga bo cięzko mi streścić w kilku zdaniach. Musisz troszkę więcej jeść i popracować nad tkanką mieśniową :) rozciągane nie odchudzi, raczaj wyzmukli mieśnie. nie musisz się go obawiać :)

      Usuń
  30. Oj tak bardzo dobre ćwiczenia! Potwierdzamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nienawidzę przysiadów, chyba obciążają mi kolana, więc te ćwiczenia to dla mnie świetna alternatywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiady nie powinny obciążać kolan jeśli są poprawnie wykonywane. Obserwuj swoją technikę :)

      Usuń
  32. Bardzo fajnie opisane/pokazane ćwiczenia jako początkująca na pewno przydadzą mi sie te wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachęcam również do jazdy rowerem do pracy :) Oto 8 powodów czemu warto :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za pomysły ćwiczeń! Na prawdę świetnie się je wykonuje. Wracam do nich jak mam ochotę na coś bardziej statycznego po ćwiczeniach albo chcę dać wycisk tylko pośladkom.
    Zamieniam tylko kolejnością dwa pierwsze ćwiczenia, bo w drugim nie ma obciążników, jest sama guma - ćwiczę je jako pierwsze, żeby nie kombinować z ciągłym przekładaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fitness nie tylko dla kobiet ! Mężczyźni też mogą z niego korzystać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za świetne propozycje ćwiczeń dla mojej żony.

    OdpowiedzUsuń
  37. Guma nie, ale obciążniki zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń