środa, 1 lutego 2017

Trening pośladków z hantlami

Bardzo wiele z Was trafiło do mnie szperając w internecie w poszukiwaniu treningu pośladków i nóg z hantlami, które posiadacie w domu. Dzisiaj przygotowałam kolejny świetny zestaw ćwiczeń.



Jakie obciążenie?

Takie jakie posiadasz. Jeśli jednak chcesz, żeby ćwiczenia miły charakter treningu siłowego, który mocniej wpłynie na mięśnie pośladków, polecam zwiększyć obciążenie z różowych hantli. Mięśnie nóg i pośladków są silne u każdego zdrowego człowieka. 2 kg to dla nich niemalże nic. 4-5 kg to dobry ciężar dla początkujących, którzy już zdążyli opanować technikę przysiadów i martwego ciągu. Z każdym kolejnym treningiem staraj się zwiększać obciążenie tak, aby mięśnie miały nowe bodźce. Hantle regulowane to bardzo fajne rozwiązanie do domowej siłowni. Mężczyźni w Twoim domu się z tym zgodzą :).

Trening wykonaj w formie obwodu.
Ćwiczenia wykonujesz jedno po drugim z niewielkimi przerwami na oddech, łyk wody i zmianę pozycji.
Po całym obwodzie minuta przerwy.
Całość powtarzamy 3 razy!
Przed ćwiczeniami rozgrzewka, po rozciągnie!



1. Przysiad naprzemiennie z martwym ciągiem w szerokim rozkroku
20 powtórzeń



2. W podporze wznosy nóg
20 powtórzeń na nogę



3. Zakroki 
20 powtórzeń (10 prawa, 10 lewa)



4. Martwy ciąg w rozkroku na szerokość bioder lub odrobinę szerszym
15 powtórzeń



5. Wznosy bioder w podporze tyłem o nogach ugiętych
20 powtórzeń



6. Martwy ciąg na jednej nodze
15 powtórzeń na nogę



 7. Wznosy bioder w leżeniu o nogach ugiętych
20 powtórzeń



Miłych treningów <3

20 komentarzy:

  1. Suoer, a dzisiaj wlasnie robilam Twoj trening z obciaznikami z insta ;) ogien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw ćwiczeń, zdradzisz ile ważysz przy swoim wzroście? Masz idealna figure, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zanim pójde dalej muszę złamć kondycje i muszę małymi kroczkami przyzwyczajać się i moje mięcie do tego że chce być aktywna. Nie jest łatwo ale się nie poddam

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  4. wrentched my back ruining me for 4yrs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walczę na razie o zmniejszenie wagi... kształtowanie sylwetki w drugiej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna <3
    Uwielbiam ćwiczenia z obciążeniem. Dodałabym jeszcze sztangę, bez której trening pośladków nie jest dla mnie pełny 😉
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas, za niedługo pojawi się więcej zawartości merytorycznej 😊
    Akfitmaniacy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ние обезбедуваме лекови за третман на различни здравствени проблеми, со користење на дрога, која е веќе обезбедени со жито може да се излечи болеста целосно.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży wybór odżywek i suplementów w super cenach na www.gymbook.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. No takie ćwiczenia napewno dużo dają, no ale nie są zapewne dla każdego. Dlatego uważam, że powinno się dobrze zastanowić za nim się zacznie ćwiczyć. A wiecie o tym, że PIT 37 musisz rozliczyć do 2 maja? Ja zawsze myślałem, że jest większy termin, ale no zdziwiłem się i to konkretnie. A Wy wiedzieliście? Jak nie to poczytajcie sobie o tym koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas zaopatrzyć się w hantle i może kettlebel. Jakie obciążenia na początek? Nie mam doświadczenia w treningach z obciążeniem. Dotychczas nie używałam ich. Nie chciałabym dorobić się kontuzji. Proszę o rady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne leginsy! Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pośladki świetnie wpływa chociażby jazda na rowerze...widzę to po swoim facecie, który zaczął jeździć i po kilku miesiącach efekt był wyraźnie zauważalny:) Polecam!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co jeśli nie zrobię tych ćwiczeń w formie obwodu? Tzn. zrobię po 3 serie każdego z ćwiczeń po kolei? Czy efekt po treningu będzie inny, niż gdybym zrobiła obwód?

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę świetne zestawy, muszę wreszcie nabrać motywacji do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A może jakiś post odnośnie tego, które mięśnie dokładnie ćwiczymy wykonując dane ćwiczenie ? :) mam często z tym problem i szukam po różnych forach ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!!Tego właśnie szukałam��

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy można zacząć od mniejszej ilości powtórzeń i iść progressywnie? Bardzo przydatne zestawienie - dzieki

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się robi pośladki Drodzy Państwo! Bardzo fajny i pomocny wpis - jak najbardziej popieram i lubię! Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń