niedziela, 26 marca 2017

Kolekcja sportowa Triumph Triaction

Sport to moja największa pasja i nie można togo zakwestionować, ale jak każda kobieta lubię też dobrze wyglądać. Nawet na treningu!

Kampanię marki Triumph śledziłam od samego początku za sprawą Ani Skury, która jest piękną inspiracją pod wieloma względami. Marka stworzyła wyjątkowy team - Team Triaction. Jest to grupa dziewczyn, które podejmują sportowe wyzwania próbując zupełnie nowych dla siebie dyscyplin. Z przyjemnością podglądam je od samego początku, wiec na pewno rozumiecie moją radość, kiedy marka Triumph zaproponowała mi współpracę. Zaproszenie na profesjonalny brafitting, na którym nigdy nie byłam i przetestowanie idealnie dobranego biustonosza od znanej z wysokiej jakości marki to sama przyjemność.



Druga sprawa. Na treningach grupowych (szczególnie podczas dynamicznych ćwiczeń z poskokami) zauważam, że nie wszystkie kobiety mają odpowiednio dobrane biustonosze. Nie ma co ukrywać podtrzymywanie biustu dłońmi to nie jest dobre rozwiązanie i świadczy o tym, że ta część bielizny sportowej jest źle dobrana, a przecież można temu zaradzić. Tak nie musi być! Bardzo się cieszę, że poproszona o radę dotyczącą tej części garderoby sportowej będę mogła skierować dziewczyny do sprawdzonego i ogólnodostępnego źródła.

Kolekcja składa się z biustonoszy STUDIO  Magic Motion wysokie wsparcie i CARDIO Dynamic Lite ekstremalne wsparcie.

Sami zobaczcie jak pięknie wyglądają.


Moim ideałem okazał się model typu push-up STUDIO Magic Motion o wysokim wsparciu, który pięknie uwydatnia biust. Miła odmiana od spłaszczających topów, które w większości noszę na co dzień. Jeszcze nie mogę wydać sądu na jego temat, ale powiem Wam, że po przymierzeniu nie chciałam go zdejmować. Niesamowita wygoda.

Sportowe staniki triumph
Pamiętajcie dziewczyny, ze inwestycji w dobry biustonosz nie będziecie żałować.

 Jakie są Wasze ulubione staniki do zadań specjalnych? 


40 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta kolekcja:) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Triumph ma niewiele wspólnego z brafittingiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka rozmiarówka jest w biustonoszach sportowych Triumph Studio i Cardio ? Czy znajdę mój rozmiar 80i ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah triumph i braffiting? Prosze idz do prawdziwej brafitterki, a zdziwisz sie jak zobaczysz co to prawdziwa wygoda. Tez kiedys myslalam ze to co mi zaoferowali to osmy cud swiata

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowy push up? Sory ale Ty jako osoba chcaca dawac sportowy przyklad powinnas wiecej czasu poswiecic na sprawdzenie czegos co bedziesz soba reprezentowac. Po pierwsze marka ta nie ma nic wspolnego z brafittingiem a po drugie co moze sylwetce dobrego podczas uprawiania sportu dac push up? Dziewczyny zastanowcie sie...

    OdpowiedzUsuń
  6. co najmniej 4 z 5 na zdjęciu Teamu mają źle dobrany rozmiar biustonosza. Na Twoim zdjęciu widać niewiele, ale jestem przekonana, że też nie jest to właściwy rozmiar. Po profesjonalny brafitting idź do dobrego salonu z bielizną gdzie prawdziwa brafitterka zajmie się Tobą i Twoim biustem. Byłam sprawdzić ten bajeczny brafitting w Trumphie - na 75L dostałam 85F i zapewnienia, że jest doskonale (większego rozmiaru nie mają).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani wybaczy, ale jeśli mam rozmiar 70J i mam kupić stanik w Triumphie to owszem, będę trzymała biust rękami bo firma ta nie ma porządnej rozmiarówki. Dwa jeżeli to było Pani pierwsze spotkanie z braffitingiem to proszę nie robić z siebie specjalistki i pisać o kobietach w złe dobranych biustonoszach i o tym, że teraz może je Pani skierować do dobrego źródła bo to zwyczajnie mina się z prawdą. Zanim zacznie Pani reklamować produkt, niezależnie od firmy radzę zapoznać się z jego specyfiką, zanim zacznie proponować być może nieświadomym kobietom produkty, które nie są warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  8. W komentarzach wylała się lekka fala krytyki, pomyślałam że nie każdy może rozumieć o co chodzi, więc postanowiłam z grubsza wyjaśnić sprawę. W braffitingu odnalazło zbawienie wiele pań, które miały problemy z dobraniem stanika. Patrząc na zdjęcia jesteś szczupłą dziewczyną z niezbyt obfitym biustem i możesz nie rozumieć z czym zmagało się wiele kobiet - wrażenie że ciągle coś Ci wisi, ciągle podskakuje, z profilu sterczą tylko dwa trójkąty, coś się wylewa, coś obciera. Wiele z nich szukając ratunku skierowało swoje pierwsze kroki do Triumpha i znalazły tam tylko rozczarowanie. Brak odpowiednich rozmiarów, ale za to wciskanie takich robiących więcej szkody niż pożytku, staniki rozciągające się w mgnieniu oka. A według obiecanek miało być tak pięknie. Sama przeszłam taką stanikowaą metamorfozę, całe szczęście dzięki internetowej społeczności biuściastych trafiłam od razu w dobre ręce. Odpowiednio dobrany stanik ma ogromny wpływ na codzienny komfort, wygląd i własną samoocenę. I niestety, ale przy wieeeelu biustach bez tzw. zbroji do ćwiczeń się nie obędzie. A po tym co widać na zdjęciach, te ramiączka nie wyglądają na działające cuda. Dodatkowo wśród osób wymagających właśnie profesjonalnego braffitingu, Triumph ma bardzo słabą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Triumph i braffiting uważam za pojęcia wykluczające się. Moja mama zawsze robiła tam zakupy i kiedy ja zaczęłam stanikową przygodę też mnie tam zabrała. Wszystko było dobrze póki biust nie urósł, ale gdy już potrzebował prawdziwego podtrzymania to zaczęły się problemy. Generalnie Pani w Triumphie wciskała mnie w 85D bo przecież to normalne jak obwód jest na karku a pół piersi wypada, a ja nie mogę mieć innego rozmiaru bo przecież nie istnieją... Generalnie skończyło się na tym że z 85D noszę 60I, a moją mama z 95DD nosi 70I. I nigdy moja noga w Triumphie nie postanie i moim zdaniem zachęcanie do braffitingu dziewczyn w tym sklepie żeby usłyszały że ich rozmiar nie istnieje więc muszą wziąć coś z tego co Triumph oferuje to jest śmieszne. Aczkolwiek nie powiem staniki wyglądają ładnie... Niestety tylko na wieszakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... nie wiedziałam, że inne kobiety też się z tym spotkały w triumphie. Jak to jest, że oni na prawdę nie radzą sobie z doborem produktu? Nie potrafią dobrać stanika ani do małego rozmiaru ani do dużego? :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Push up to jest biustonosz na wielkie wyjście (i nie bez krzywdy dla piersi), a nie do uprawiania sportu. Poza tym powtórzę się, triumph nie ma nic wspólnego z brafittingiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powszechny kult ciała i urody spowodował, że tylko niewielka grupa osób jest szczęśliwa. Większość dąży do boskości, zmieniając ciało i ubiory, inwestując w siebie, żeby być jeszcze wspanialszym, eksperymentując z głodówkami i dietami, ale z reguły jest to złe odżywianie. Każdy z tych wynalazków albo niszczy metabolizm albo powoduje efekt jojo. Naprawdę jedynym sposobem jest zaufanie dobremu dietetykowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość, że spełniają swoją rolę - to jeszcze przy tym wyglądają na prawdę apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, ten, który skradł Twoje serce skradł i moje. Myślę, że sprawię sobie, bo te które mam nie spełniają już swoich zadań :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Polecilabys mi buty ktore bylyby dobre do biegania jak i cwiczen zarowno? Zaczelam biegac i cwiczyc od czasu do czasu, ale robie to w zwyklych trampkach i bola mnie stopy. Jesli chodzi o budzet to nie mam okreslonego. Mysle, ze 200zl bylabym w stanie wydac na pewno. Tak poza tym pytaniem to czytam Twojego bloga i obserwuje Twojego instagrama juz od bardzo dawna i jestem Toba oczarowana! Bije od Ciebie cieplo, dobra motywacja, chce sie zmian na lepsze i po prostu sam usmiech czlowiekowi pojawia sie na twarzy. Jesli chodzi o biust to sama nie naleze do kobiet o duzym biuscie i kiedys bardzo sie tym przejmowalam. Teraz wiem i zrozumialam, ze nie rozmiar czyni nas wartosciowym. Najwazniejsze to dbac o siebie, swoje zdrowie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę na taką bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten tekst i zdjęcia pokazują, że sportowe też może oznaczać seksowne. ;> Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. i like your post its so helpful for anyone for education purpose today we work at fitness brand share my post Eco slim in Pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne stroje, będę musiała sobie sprawić taki , na pewno doskonale spełniają swoją rolę. Jako iż teraz będę robić duże obciążenie treningowe to na pewno mi się takie stroje przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę przesadzacie ;) Ja tam preferuje tylko i wyłącznie sportowe koszuli i topy na siłownię np. od Under Armour. Ale bardzo fajnie, że jakaś kobieca marka zabiera się w końcu za robienie czegoś do uprawiania sportu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kolekcja. Z własnego doświadczenia wiem, że odpowiednio dopasowany strój to bardzo ważna rzecz podczas treningów. Dzięki temu możemy swobodnie poruszać się podczas ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nareszcie znalazłam coś, co ułatwi mi codzienne treningi! Dzięki! Do tego będę czuła się stylowo i wygodnie.. ;) Dzięki Przy okazji zapraszam do siebie: http://zdrowoiodlotowo.blogspot.com/ będzie mi MEGA MIŁO jeśli mnie odwiedzisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście wolę, jak nasze piękne kobiety coś nie coś pokażą, od razu przybywa energii do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bez porównania stanik za dobre pieniadze robi robotę, potwierzam na swoim przykladzie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. فريق متخصص من امهر العمال والفنيين المدربين علي ايدي خبراء صيانة جولدى يمكنهم اصلاح اي اعطال بالاجهزه الكهربائية في اي وقت يوميا عند كلب خدمة الصيانة
    https://www.almyaa.com/Goldi-Maintenance/

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie czegoś takiego szukałam. Może wreszcie typowo bieliźniana marka spełni moje oczekiwania, bo do tej pory to była jedna wielka porażka. Wszystko porozciągane i nie nadające się do użytku. Jednak dobra odzież treningowa a dla nas kobiet w szczególności dobrze dobrany biustonosz to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! Cieszy mnie to, że co raz więcej kobiet interesuje siłownia i dbanie o siebie, gdyby jakaś początkująca osoba była zainteresowana pozyskaniem niezbędnej wiedzy do budowania estetycznej sylwetki to zapraszam na mojego bloga ! :) https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8325773163558140699#allposts

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Panią i od dawna obserwuje <3 ćwiczenia są super, łatwe do wykonania, często w swoj trening wplatam propozycje podpatrzone na blogu :) co do staników i w ogóle odziezy na siłownie to kupuje głownie tą z Rough Radical, bo to polska firma, a jakość i cena jest naprawdę dobra, taka na każdą kieszeń ;) sport bra dobrze trzyma wszystkie kobiece atuty i mozna swobodnie cwiczyc. dobrze dobrany stanik to podstawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają świetną nową kolekcje dla kobiet :)

      Usuń
  29. Super kolekcja, idealna na klubu fitness, widać, że dbają o klienta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydałby mi sie taki komplet do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zestawy. Muszę któryś z nich koniecznie sobie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zestawy. Poproszę ten granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kolekcja! Gdzie można ją dostać <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna sportowa kolekcja. Chyba się skuszę na taką. Wygląda imponująco co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się taka kolekcja, równocześnie skromna i pokazująca co nie co :D

    OdpowiedzUsuń