środa, 23 maja 2018

Plan treningowy/wyzwanie "Zróbmy pośladki przed latem"

Nie jestem fanką wyzwań, ale czas się przełamać! Wiem, że tego potrzebujecie. Dobry plan treningowy w parze z odpowiednim odżywianiem potrafią zdziałać cuda. Umówmy się, że ja tutaj i teraz dostarczę Tobie moje najlepsze treningi, a Ty zadbasz o zdrową dietę. Umowa stoi?

Cel: Unosimy i zaokrąglamy pośladki. Tak, tak! Do tego nie jest niezbędna siłownia. Na pewno nie raz słyszałaś powiedzenie "nieużywany mięsień zanika". Z moim planem treningowym Twoje mięśnie pośladkowe będą pracowały bardzo intensywnie. Na tyle intensywnie, że z pewnością zauważysz poprawę ich wyglądu.


Wystartować możesz w każdej chwili. Wyzwanie trwa do 24 czerwca, ale... po tym terminie oczywiście gorąco polecam kontynuować treningi, nawet według tego samego planu. Wyznaczenie tej daty potraktujmy jako dodatkową motywację!

Dodatkowo w planie uwzględniłam treningi interwałowe, wiec jeśli Twoją zmorą jest tłuszczyk w okolicach brzucha, ud, ramion czy bioder to staraj się wykonać sumiennie tą cześć planu. W poniższych treningach znajdziesz również ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, pleców oraz ramion.

Pamiętaj, że trening i odpowiednie odżywianie powinny iść zawsze w parze.





POTRZEBUJESZ GUM MINIBAND ORAZ HANTLI

trening pośladków 1 "trening I" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 2 "trening II" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>


BEZ SPRZĘTU

trening pośladków 1  <kliknij>
trening pośladków 2 <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

hantle zastąp butelkami z wodą (1,5l)
trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>

Bardzo mocno trzymam kciuki, za każdego kto podejmie to wyzwanie!




17 komentarzy:

  1. Czy jesli jednego dnia są pośladki i interwały co robimy najpierw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. interwały na koniec a po wsztstkim polecam jeszcze rozciąganie :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, np. W poniedzialek mam zrobić 4treningi ? Czy każdy trening to kolejny tydzień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy trening to kolejny tydzień:)

      Usuń
  3. Czy muszę pisać, że jesteś wielka? :) doceniam i napewno wykorzystam. Jestem ogromną fanką Twoich treningów na instagramie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy muszę pisać, że jesteś wielka? :) doceniam i napewno wykorzystam. Jestem ogromną fanką Twoich treningów na instagramie ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie rozpisany plan treningowy, jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny plan! To co, zaczynamy od dzisiaj?! <3 nie ma wymówek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plan. Muszę wdrożyć te ćwiczenia do swojego treningu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczelam i musze stwierdzic, ze jest to super wyzwanie, cwiczenia swietne, posladki bolą, takze jest jakis efekt a bedzie jeszcze lepszy. No i przede wszystkim tak swietnie ulozony plan treningowy jest bardzo dobrą motywacją, ktorej jakos mialam malo ��
    Co mi sie podoba bardzo- to, ze te cwiczenia mozna smialo robic w domu, a wiele osob nie ma silowni w swojej miejscowosci badz tez nie ma czasu na silownie. Profil na insta obserwuje, jest super, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki trening na pewno przyniesie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed latem? No to może jeszcze zdążę. Szczerze pisząc, chodzę na siłownię BODYWORK od pół roku i serio jeśli, któraś dziewczyna nie jest pewna czy warto.. to polecam wcale nie czekać. Mój problem jedynie to brak widocznych zmian. Trochę się zablokowałam ale myślę, że z Twoim planem znowu ruszę i zobaczę nowe efekty w budowaniu sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mocne zakwasy na udach i delikatne przy posladkach. Trenuje drugi tydzień. Czy wszystko robię ok? Czy nie powinnam mieć zakwasow bardziej na tyłku niż na udach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy plan treningowy. Postaram się kiedyś wdrożyć w swój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać plan treningowy bardzo fajnie działa. Chętnie wypróbuje ale chyba w tym roku do lata już nie zdąże.

    OdpowiedzUsuń