niedziela, 31 marca 2019

Darmowy plan treningowy/ Wyzwanie #realizujęplan


Z przyjemnością dzielę się z Wami nowym planem treningowym na 4 tygodnie.
Wyzwanie nazwiemy:

"REALIZUJĘ TO"

jeśli macie ochotę oznaczyć swoje zdjęcie, albo stories na insta to dodajcie:

#realizujęplan


Tym razem wykorzystujemy treningi, które opublikowałam na You Tube, bo większość z Was preferuje tą formę. W kilku przypadkach daję Wam do wyboru trening z Instagrama (HIIT, ABS). 

W dni bez treningów stawiamy na aktywny wypoczynek (spacer, basen, rower). Nie zalegamy na kanapie. Aktywność fizyczna jest potrzebna każdego dnia. Dodatkowo postaw w te dni na rozciąganie. Linki do przykładowych ćwiczeń znajdziesz na samym końcu posta.

Nie zapomnij o właściwej diecie. Odstawiamy śmieciowe jedzenie i słodycze. Dokładamy do naszych posiłków dużą ilość warzyw. Słodkości zastępujemy owocami. Pijemy dużo wody. Staramy się komponować dietę z produktów niskoprzetworzonych. Mówmy "NIE" głodówkom! Musisz jeść, żeby mieć siłę na ćwiczenia.

Co REALIZUJEMY? Jakich efektów oczekujemy?

*redukcja tkanki tłuszczowej przy zachowaniu odpowiednich proporcji ciała
(smuklejsza talia, uda, ramiona). Wszystkie moje treningi są ułożone tak, aby angażować podczas ćwiczeń pośladki przy zmniejszonej pracy mięśni czworogłowych. Zwróć uwagę na wskazówki dotyczące techniki, którymi dzielę się podczas ćwiczeń.
* uwypuklenie pośladków
*wzmocnienie mięśni brzucha, ramion i pleców
*polepszenie konsystencji ciała i redukcja cellulitu
*wzrost ogólnej sprawności i kondycji

Czego potrzebujemy?

hantli (1,5 -3 kg lub więcej)
gum oporowych <klik>
maty do ćwiczeń

Start

1 kwietnia
ale oczywiście możesz dołączyć i wykorzystać ten darmowy plan w każdej chwili
(plan można przedłużyć na 2 miesiące)

Pamiętaj, że Twoje zdrowie jest najważniejsze i upewnij się, że jego stan pozwala Ci na wykonywanie ćwiczeń. Jeśli w trakcie wyzwanie poczujesz się zmęczona/przetrenowana zrób dodatkowy dzień wolnego. Jeśli będzie taka możliwość możesz odrobić trening innego dnia lub po prostu przejść do kolejnych dni treningowych. 



Poniżej znajduje się tabelka, a pod nią linki do wszystkich wymienionych treningów

TRENING POŚLADKÓW 1 <KLIK>

TRENING "GÓRY" <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA Z MINIBAND <KLIK>

SHAPE&BURN <KLIK>

TRENING POŚLADKÓW 2 <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA BEZ SPRZĘTU <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA Z HANTLAMI <KLIK>

HIIT

Z YOU TUBE (pomijasz rozgrzewkę - ćwiczysz od 4:50) <KLIK>
 lub Z INSTAGRAMA <KLIK>

ABS

Z YOU TUBE <KLIK>
lub Z INSTAGRAMA (wybiersz 3 cwiczenia, każde robisz w 3 seriach) <KLIK>
lub Z INSTAGRAMA, jesli masz piłkę (wybiersz 3 cwiczenia, każde robisz w 3 seriach) <KLIK>

ROZCIĄGANIE NA DNI BEZ TRNINGÓW

YOU TUBE <KLIK>
INSTAGRAM


Bardzo mocno trzymam za Was kciuki i czekam na relacje

#realizujęplan

16 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w wyzwaniu :D Mam jednak pytanie, jakiś czas temu włączyłam sobie Twój trening z gumami mini band, jednak bez względu na ćwiczenie gumy mi się rolowały/zwijały. Przez chwilę próbowałam tak ćwiczyć jednak było to bardzo nie przyjemne a po chwili wbijające gumy zaczęły trochę boleć. Nie byłam w stanie zrobić tego treningu do końca. Jaka może być tego przyczyna? Dodam, że mam gumy z Twojego polecenia. A no i ćwiczyłam tak że gumy dotykały ciała a nie leginsów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kupić lepszej jakości mini bandy i/lub szersze, wtedy nie będą się tak łatwo rolować.

      Usuń
  2. Jaram się jak dziecko na żelki ������������

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłu. Takiego planu brakuje często, bo pada pytanie "od czego zacząć". "nie wiem jak". A no już wiadomo i nie ma co szukać wymówek tylko brać się i realizować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze rozplanowane treningi. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejmuję się takiego wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ćwiczenia nie za ciężkie ale intensywne i konkretne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ćwiczenia nie za ciężkie ale intensywne i konkretne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ćwiczenia nie za ciężkie ale intensywne i konkretne ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się dołączam do wyzwania !! Jedziemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podejmuje wyzwanie! Wcześniej od kwietnia ćwiczyłam sporadycznie z tym właśnie planem, ale teraz daje sobie kopa i jadę z tym na 100%. Dotychczas zazwyczaj treningi brane z internetu okropnie mnie nudziły, ale z Twoimi jest zupełnie inaczej. Świetnie dobrane ćwiczenia, czuć każdy mięsień. Dziękuje, jesteś najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że ćwicząc możemy ten ładnie i modnie wyglądać. Ja bym chciała kupić sobie jakieś dobre adidasy. Mocne żeby były. Skłaniam się do tych czarnych Nike, ze sklepu https://butymodne.pl/damskie-inna-marka-c531.p129.html . Chociaż te różowe też super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co szukać wymówek. Zakasać rękawy i brać się za ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ��
    Jesteś bardzo zgrabna ��
    Ja już na pewno tak nie będę wyglądać,ale...
    Od jutra zaczynam ��
    Dziękuję ��❤
    Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie wyzwania to pretekst, a raczej większa motywacja do ćwiczeń. W grupie zawsze raźniej! Popieramy jak najbardziej. Plan rozłożony jest tak, że każdy da radę, nawet ten przysłowiowy kanapowiec.

    OdpowiedzUsuń