środa, 23 maja 2018

Plan treningowy/wyzwanie "Zróbmy pośladki przed latem"

Nie jestem fanką wyzwań, ale czas się przełamać! Wiem, że tego potrzebujecie. Dobry plan treningowy w parze z odpowiednim odżywianiem potrafią zdziałać cuda. Umówmy się, że ja tutaj i teraz dostarczę Tobie moje najlepsze treningi, a Ty zadbasz o zdrową dietę. Umowa stoi?

Cel: Unosimy i zaokrąglamy pośladki. Tak, tak! Do tego nie jest niezbędna siłownia. Na pewno nie raz słyszałaś powiedzenie "nieużywany mięsień zanika". Z moim planem treningowym Twoje mięśnie pośladkowe będą pracowały bardzo intensywnie. Na tyle intensywnie, że z pewnością zauważysz poprawę ich wyglądu.


Wystartować możesz w każdej chwili. Wyzwanie trwa do 24 czerwca, ale... po tym terminie oczywiście gorąco polecam kontynuować treningi, nawet według tego samego planu. Wyznaczenie tej daty potraktujmy jako dodatkową motywację!

Dodatkowo w planie uwzględniłam treningi interwałowe, wiec jeśli Twoją zmorą jest tłuszczyk w okolicach brzucha, ud, ramion czy bioder to staraj się wykonać sumiennie tą cześć planu. W poniższych treningach znajdziesz również ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, pleców oraz ramion.

Pamiętaj, że trening i odpowiednie odżywianie powinny iść zawsze w parze.





POTRZEBUJESZ GUM MINIBAND ORAZ HANTLI

trening pośladków 1 "trening I" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 2 "trening II" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>


BEZ SPRZĘTU

trening pośladków 1  <kliknij>
trening pośladków 2 <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

hantle zastąp butelkami z wodą (1,5l)
trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>

Bardzo mocno trzymam kciuki, za każdego kto podejmie to wyzwanie!




31 komentarzy:

  1. Czy jesli jednego dnia są pośladki i interwały co robimy najpierw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. interwały na koniec a po wsztstkim polecam jeszcze rozciąganie :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, np. W poniedzialek mam zrobić 4treningi ? Czy każdy trening to kolejny tydzień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy trening to kolejny tydzień:)

      Usuń
  3. Czy muszę pisać, że jesteś wielka? :) doceniam i napewno wykorzystam. Jestem ogromną fanką Twoich treningów na instagramie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy muszę pisać, że jesteś wielka? :) doceniam i napewno wykorzystam. Jestem ogromną fanką Twoich treningów na instagramie ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie rozpisany plan treningowy, jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny plan! To co, zaczynamy od dzisiaj?! <3 nie ma wymówek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plan. Muszę wdrożyć te ćwiczenia do swojego treningu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczelam i musze stwierdzic, ze jest to super wyzwanie, cwiczenia swietne, posladki bolą, takze jest jakis efekt a bedzie jeszcze lepszy. No i przede wszystkim tak swietnie ulozony plan treningowy jest bardzo dobrą motywacją, ktorej jakos mialam malo ��
    Co mi sie podoba bardzo- to, ze te cwiczenia mozna smialo robic w domu, a wiele osob nie ma silowni w swojej miejscowosci badz tez nie ma czasu na silownie. Profil na insta obserwuje, jest super, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki trening na pewno przyniesie efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed latem? No to może jeszcze zdążę. Szczerze pisząc, chodzę na siłownię BODYWORK od pół roku i serio jeśli, któraś dziewczyna nie jest pewna czy warto.. to polecam wcale nie czekać. Mój problem jedynie to brak widocznych zmian. Trochę się zablokowałam ale myślę, że z Twoim planem znowu ruszę i zobaczę nowe efekty w budowaniu sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mocne zakwasy na udach i delikatne przy posladkach. Trenuje drugi tydzień. Czy wszystko robię ok? Czy nie powinnam mieć zakwasow bardziej na tyłku niż na udach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy plan treningowy. Postaram się kiedyś wdrożyć w swój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać plan treningowy bardzo fajnie działa. Chętnie wypróbuje ale chyba w tym roku do lata już nie zdąże.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś indziej znalazłam też fajny plan na pośladki, jednak ten też chętnie wypróbuje. Jak nie do lata, to przynajmniej na zime niech jest;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny plan -na pewno spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie rozpisany plan treningowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się nad wdrożeniem tego planu, zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam nie poprzestawać na tym 24 czerwca, warto sobie kontynuować ten plan, efekty są zdumiewające :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zorganizowany plan treningowy . ... sprobuje 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie rozpisany plan. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacznę co prawda dzisiaj, ale to tylko dlatego, że dopiero teraz tu trafiłam :( Ale nigdy nie jest za późno na pośladki, jak to mówia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie rozpisany trening. Próbowałam już paru rzeczy właśnie na pośladki i chętnie też zobacze jak Twoja propozycja się spisze

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam dość istotne pytanie. Jak ćwiczyć pośladki na siłowni, aby urosły tylko one? a nie np. ramiona również

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo że już po lecie, to ja dopiero zaczynam ćwiczyć i na pewno wykorzystam ten plan treningowy, mam nadzieję że do następnych wakacji już uda mi się osiągnąć dobry efekt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam malo czasu w ciagu dnia, w zwiazku z tym mam pytanie, czy cwiczac rano 15-20 minut na czczo, mozliwe jest wypracowanie miesni..? Czy korzystanie z powyzszych zestawow ma sens w takiej formie?

    OdpowiedzUsuń