niedziela, 31 marca 2019

Darmowy plan treningowy/ Wyzwanie #realizujęplan


Z przyjemnością dzielę się z Wami nowym planem treningowym na 4 tygodnie.
Wyzwanie nazwiemy:

"REALIZUJĘ TO"

jeśli macie ochotę oznaczyć swoje zdjęcie, albo stories na insta to dodajcie:

#realizujęplan


Tym razem wykorzystujemy treningi, które opublikowałam na You Tube, bo większość z Was preferuje tą formę. W kilku przypadkach daję Wam do wyboru trening z Instagrama (HIIT, ABS). 

W dni bez treningów stawiamy na aktywny wypoczynek (spacer, basen, rower). Nie zalegamy na kanapie. Aktywność fizyczna jest potrzebna każdego dnia. Dodatkowo postaw w te dni na rozciąganie. Linki do przykładowych ćwiczeń znajdziesz na samym końcu posta.

Nie zapomnij o właściwej diecie. Odstawiamy śmieciowe jedzenie i słodycze. Dokładamy do naszych posiłków dużą ilość warzyw. Słodkości zastępujemy owocami. Pijemy dużo wody. Staramy się komponować dietę z produktów niskoprzetworzonych. Mówmy "NIE" głodówkom! Musisz jeść, żeby mieć siłę na ćwiczenia.

Co REALIZUJEMY? Jakich efektów oczekujemy?

*redukcja tkanki tłuszczowej przy zachowaniu odpowiednich proporcji ciała
(smuklejsza talia, uda, ramiona). Wszystkie moje treningi są ułożone tak, aby angażować podczas ćwiczeń pośladki przy zmniejszonej pracy mięśni czworogłowych. Zwróć uwagę na wskazówki dotyczące techniki, którymi dzielę się podczas ćwiczeń.
* uwypuklenie pośladków
*wzmocnienie mięśni brzucha, ramion i pleców
*polepszenie konsystencji ciała i redukcja cellulitu
*wzrost ogólnej sprawności i kondycji

Czego potrzebujemy?

hantli (1,5 -3 kg lub więcej)
gum oporowych <klik>
maty do ćwiczeń

Start

1 kwietnia
ale oczywiście możesz dołączyć i wykorzystać ten darmowy plan w każdej chwili
(plan można przedłużyć na 2 miesiące)

Pamiętaj, że Twoje zdrowie jest najważniejsze i upewnij się, że jego stan pozwala Ci na wykonywanie ćwiczeń. Jeśli w trakcie wyzwanie poczujesz się zmęczona/przetrenowana zrób dodatkowy dzień wolnego. Jeśli będzie taka możliwość możesz odrobić trening innego dnia lub po prostu przejść do kolejnych dni treningowych. 



Poniżej znajduje się tabelka, a pod nią linki do wszystkich wymienionych treningów

TRENING POŚLADKÓW 1 <KLIK>

TRENING "GÓRY" <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA Z MINIBAND <KLIK>

SHAPE&BURN <KLIK>

TRENING POŚLADKÓW 2 <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA BEZ SPRZĘTU <KLIK>

TRENING CAŁEGO CIAŁA Z HANTLAMI <KLIK>

HIIT

Z YOU TUBE (pomijasz rozgrzewkę - ćwiczysz od 4:50) <KLIK>
 lub Z INSTAGRAMA <KLIK>

ABS

Z YOU TUBE <KLIK>
lub Z INSTAGRAMA (wybiersz 3 cwiczenia, każde robisz w 3 seriach) <KLIK>
lub Z INSTAGRAMA, jesli masz piłkę (wybiersz 3 cwiczenia, każde robisz w 3 seriach) <KLIK>

ROZCIĄGANIE NA DNI BEZ TRNINGÓW

YOU TUBE <KLIK>
INSTAGRAM


Bardzo mocno trzymam za Was kciuki i czekam na relacje

#realizujęplan

środa, 23 maja 2018

Plan treningowy/wyzwanie "Zróbmy pośladki przed latem"

Nie jestem fanką wyzwań, ale czas się przełamać! Wiem, że tego potrzebujecie. Dobry plan treningowy w parze z odpowiednim odżywianiem potrafią zdziałać cuda. Umówmy się, że ja tutaj i teraz dostarczę Tobie moje najlepsze treningi, a Ty zadbasz o zdrową dietę. Umowa stoi?

Cel: Unosimy i zaokrąglamy pośladki. Tak, tak! Do tego nie jest niezbędna siłownia. Na pewno nie raz słyszałaś powiedzenie "nieużywany mięsień zanika". Z moim planem treningowym Twoje mięśnie pośladkowe będą pracowały bardzo intensywnie. Na tyle intensywnie, że z pewnością zauważysz poprawę ich wyglądu.


Wystartować możesz w każdej chwili. Wyzwanie trwa do 24 czerwca, ale... po tym terminie oczywiście gorąco polecam kontynuować treningi, nawet według tego samego planu. Wyznaczenie tej daty potraktujmy jako dodatkową motywację!

Dodatkowo w planie uwzględniłam treningi interwałowe, wiec jeśli Twoją zmorą jest tłuszczyk w okolicach brzucha, ud, ramion czy bioder to staraj się wykonać sumiennie tą cześć planu. W poniższych treningach znajdziesz również ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, pleców oraz ramion.

Pamiętaj, że trening i odpowiednie odżywianie powinny iść zawsze w parze.





POTRZEBUJESZ GUM MINIBAND ORAZ HANTLI

trening pośladków 1 "trening I" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 2 "trening II" z czerwcowego wydania Women`s Health lub <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>


BEZ SPRZĘTU

trening pośladków 1  <kliknij>
trening pośladków 2 <kliknij>
trening pośladków 3 <kliknij>

interwał 1 <kliknij>
interwał 2 <kliknij>

hantle zastąp butelkami z wodą (1,5l)
trening górnych partii 1 <kliknij>
trening górnych partii 2 <kliknij>

Bardzo mocno trzymam kciuki, za każdego kto podejmie to wyzwanie!




niedziela, 26 marca 2017

Kolekcja sportowa Triumph Triaction

Sport to moja największa pasja i nie można togo zakwestionować, ale jak każda kobieta lubię też dobrze wyglądać. Nawet na treningu!

Kampanię marki Triumph śledziłam od samego początku za sprawą Ani Skury, która jest piękną inspiracją pod wieloma względami. Marka stworzyła wyjątkowy team - Team Triaction. Jest to grupa dziewczyn, które podejmują sportowe wyzwania próbując zupełnie nowych dla siebie dyscyplin. Z przyjemnością podglądam je od samego początku, wiec na pewno rozumiecie moją radość, kiedy marka Triumph zaproponowała mi współpracę. Zaproszenie na profesjonalny brafitting, na którym nigdy nie byłam i przetestowanie idealnie dobranego biustonosza od znanej z wysokiej jakości marki to sama przyjemność.



Druga sprawa. Na treningach grupowych (szczególnie podczas dynamicznych ćwiczeń z poskokami) zauważam, że nie wszystkie kobiety mają odpowiednio dobrane biustonosze. Nie ma co ukrywać podtrzymywanie biustu dłońmi to nie jest dobre rozwiązanie i świadczy o tym, że ta część bielizny sportowej jest źle dobrana, a przecież można temu zaradzić. Tak nie musi być! Bardzo się cieszę, że poproszona o radę dotyczącą tej części garderoby sportowej będę mogła skierować dziewczyny do sprawdzonego i ogólnodostępnego źródła.

Kolekcja składa się z biustonoszy STUDIO  Magic Motion wysokie wsparcie i CARDIO Dynamic Lite ekstremalne wsparcie.

Sami zobaczcie jak pięknie wyglądają.


Moim ideałem okazał się model typu push-up STUDIO Magic Motion o wysokim wsparciu, który pięknie uwydatnia biust. Miła odmiana od spłaszczających topów, które w większości noszę na co dzień. Jeszcze nie mogę wydać sądu na jego temat, ale powiem Wam, że po przymierzeniu nie chciałam go zdejmować. Niesamowita wygoda.

Sportowe staniki triumph
Pamiętajcie dziewczyny, ze inwestycji w dobry biustonosz nie będziecie żałować.

 Jakie są Wasze ulubione staniki do zadań specjalnych?